2024-06-26 godz: 13:10
Od
avatar-urlM.P.
Publiczna
Zamknięta

Brak reakcji na zgłoszenie braku internetu

Witam, Od niedzieli 23.06 nie mam w domu internetu. Prawdopodobnie jest to problem z routerem. Sprawa została zgłoszona na infolinii Playa. Jednak od tamtej pory nic się nie dzieje. Dzwonię po 3 razy na dzień, żeby się dowiedzieć na jakim etapie jest jest moje zgłoszenie po czym dostaje informację, że nie wiadomo. Dodatkowo, przy 1 zgłoszeniu Pani poinformowała mnie, że pojawi się serwisant na drugi dzień max do 15. W związku z tym wziąłem urlop. Gdy ten się nie pojawił i po moim kolejnym kontakcie usłyszałem już od innego pracownika,, że Play nie ma okreśłonego czasu oczekiwania i że może to potrwać nawet do miesiąca. Pradowpodobnie siadł router i wystarczy wysłać nowy, i wydaje mi się, że to by problem rozwiązało. W związku z brakiem internetu w domu nie mogę pracować zdalnie - jestem narażony na dodatkowe koszty związane z dojazdem. Nie ukrywam, że ze względu na mój stan zdrowia codzienne dojazdy do biura są bardzo problematyczne, DO tej pory sprawa zostałą zgłoszona, dzwonię na inolinię 3-4 na dzień i oczekuje pilnie przywróćenia interetu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]