Publiczna
Rozwiązana

Brak zwrotu płatności

W dniu 8.05.2024 dokonałam zakupu lampy w kwocie 600,0 zł plus 29,0zł koszt przesyłki.Z powodu braku w magazynie nie doszło do transakcji.Uzgodniłam z panią przez tel ,że chce zwrotu pieniędzy i podałam na prośbę mailem nr konta choć płatność odbyła się systemem przelewy24.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy pomimo kilkukrotnego przypomnienia i zapewnienia,że księgowy zostanie ponaglony a ostatecznie ,że przelew zostanie zrobiony.Mam mailową korespondencję ze sklepem.Oczekuję zwrotu kwoty 629 zł i o tym poinformowałam sklep Newood.


Wiadomości [1]

2024-07-29 godz: 05:26
Od
KRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dzień dobry. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wyjaśniliśmy klientowi z jakiego powodu wynikało opóźnienie z wypłaty za anulowane zamówienie. Księgowość zostanie ponaglona a zwrot wykonany. Pozdrawiam


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]