2024-06-11 godz: 05:08
Od
avatar-urlB.C.
Publiczna
Zamknięta

Nieuczciwa praktyka

W dn. 13.04.2024 złożyłem zamówienie na zakup i dostawę 3 t węgla workowanego. Zamówienie opłaciłem przelewając na konto bankowe sklepu kwotę 3900 zł W tym samym dniu – drogą elektroniczną – otrzymałem Fakturę (FAKTURA 2024-04-09 #FV000056 ) potwierdzającą w/w zakup, numer zamówienia : UEUFTTNXG płatność zaakceptowana, . . Po wielu bezowocnych próbach telefonicznego kontaktu drogą sms – dostałem informację, że cyt. „ wysyłka w poniedziałek będzie”. W poniedziałek, tj. 29.04.2024 po raz kolejny spodziewanej dostawy zamówionego węgla nie otrzymałem


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]