- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W dniu 05 października 2023 r. online kupiłam bilety na koncert Muzyki Filmowej Junior w Warszawie poprzez bilety.trinitygroup.pl (potwierdzenie dokonania płatności w załączniku). Koncert miał się odbyć 22 października o godzinie 12:00 w Hali COS Torwar w Warszawie. 09. października 2023 o godzinie 17:40, mailowo zostałam poinformowana o konieczności przeniesienia koncertu na późniejszy termin z przyczyn organizacyjnych. Koncert został przełożony na 13 kwietnia 2024 roku na godzinę 12:00. Mailowo poinformowano mnie iż zakupione bilety zachowują ważność na nową datę oraz, iż jeżeli nie będę mogła uczestniczyć w koncercie w nowym terminie koncertu, mogę wymienić bilety na inne wydarzenie lub dokonać ich zwrotu. Ze względu na fakt, iż w tym terminie nie będę mogła uczestniczyć w koncercie postąpiłam zgodnie z instrukcją podana w wiadomości i zwróciłam się do organizatora z prośbą o zwrot kosztów zakupu. Komunikacja z organizatorem wydarzenie jest mocno utrudniona, pod numer telefonu dostępnym na stronie nikt nie odbiera. Na maile dostaję zdawkowe informację iż sprawa została przekazana dalej do mgr/właściciela - zgodnie z wiadomością mailową z 25 października od Pana zwrot kosztów zakupu biletów miał nastąpić priorytetowa- co jednakże nadal nie nastąpiło. Do wiadomości dodaję również ciąg komunikacji mailowej z Panią Client Manager w Trinity Media Entertainment Development. Ze względu na fakt, iż kontakt z tą firmą jest utrudniony, w sieci pojawia się informacja iż firma jest „tymczasowo” zamknięta, Pan (manager/ właściciel) ewidentnie też nie jest zainteresowany całą sprawą a co najważniejsze firma nadal prowadzić sprzedaż biletów na to wydarzenie ( oczywiście na termin kwietniowy), zaczynam podejrzewać iż ofiarami podobnej sytuacji jak moja może paść więcej osób. Proszę o pomoc w odzyskaniu kosztów zakupu biletów tj. 198 PLN oraz weryfikację prawności ich działania.