2023-11-08 godz: 17:48
Od
avatar-urlK.W.
Publiczna
Rozwiązana

Zwrot kosztów za niewykonaną usługę

W dniu 05 października 2023 r. online kupiłam bilety na koncert Muzyki Filmowej Junior w Warszawie poprzez bilety.trinitygroup.pl (potwierdzenie dokonania płatności w załączniku). Koncert miał się odbyć 22 października o godzinie 12:00 w Hali COS Torwar w Warszawie. 09. października 2023 o godzinie 17:40, mailowo zostałam poinformowana o konieczności przeniesienia koncertu na późniejszy termin z przyczyn organizacyjnych. Koncert został przełożony na 13 kwietnia 2024 roku na godzinę 12:00. Mailowo poinformowano mnie iż zakupione bilety zachowują ważność na nową datę oraz, iż jeżeli nie będę mogła uczestniczyć w koncercie w nowym terminie koncertu, mogę wymienić bilety na inne wydarzenie lub dokonać ich zwrotu. Ze względu na fakt, iż w tym terminie nie będę mogła uczestniczyć w koncercie postąpiłam zgodnie z instrukcją podana w wiadomości i zwróciłam się do organizatora z prośbą o zwrot kosztów zakupu. Komunikacja z organizatorem wydarzenie jest mocno utrudniona, pod numer telefonu dostępnym na stronie nikt nie odbiera. Na maile dostaję zdawkowe informację iż sprawa została przekazana dalej do mgr/właściciela - zgodnie z wiadomością mailową z 25 października od Pana zwrot kosztów zakupu biletów miał nastąpić priorytetowa- co jednakże nadal nie nastąpiło. Do wiadomości dodaję również ciąg komunikacji mailowej z Panią Client Manager w Trinity Media Entertainment Development. Ze względu na fakt, iż kontakt z tą firmą jest utrudniony, w sieci pojawia się informacja iż firma jest „tymczasowo” zamknięta, Pan (manager/ właściciel) ewidentnie też nie jest zainteresowany całą sprawą a co najważniejsze firma nadal prowadzić sprzedaż biletów na to wydarzenie ( oczywiście na termin kwietniowy), zaczynam podejrzewać iż ofiarami podobnej sytuacji jak moja może paść więcej osób. Proszę o pomoc w odzyskaniu kosztów zakupu biletów tj. 198 PLN oraz weryfikację prawności ich działania.


Wiadomości [1]

2023-11-08 godz: 19:52
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]