2024-05-27 godz: 15:03
Od
avatar-urlJ.K.
Publiczna
Zamknięta

zwrot towaru niezgodnego, zwrot pieniędzy

Sklep internetowy Parine. Został zakupiony "płaszcz damski " towar przyszedł po ok 15 dniach (na stronie podczas zakupu nie było takiej informacji - mają to ukryte w swoim regulaminie), przy odbiorze została doliczona opłata celna. Towar okazał się niezgodny tzn. zupełnie inaczej wygłada na zdjęciach na stronie sklepu. (zamowienie 12 marca, dostawa 26 marca) skontaktowałem się ze sklepem - wysłałem zdjęcia i opis sytuacji. Sklep kazał towar odesłać - odesłałem 28.03. Magazyn nie mógł odnaleźć przesyłki odnaleźli 23.04 mieli teraz podobno 14 dni roboczych na rozpatrzenie.15.05 wysłałem wezwanie do zapłaty w ciągu 7 dni. 16.05 przekazali informację do działu rozliczeń. 22.05 napisałem że nie dostałem zwrotu i tu kontakt się urwał. Ponadto sklep nie wystawia dok sprzedaży, twierdzi że jest tylko pośrednikiem. Sklep jako firma jest zarejestrowany w republice seszeli. Mam całą korespondencję.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]