- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry, Od 26.09.2023 macie problem z przeciążeniem w mojej lokalizacji. Wiąże się to z tym, iż nie mogę chociażby sparwnie sprawdzić poczty email czy pracować z wykorzystaniem internetu. Dane ze speedtestu z dnia 07.11.2023 to download w Mb/s 0.27. Zdjęcie tego testu w załącznikach. Niestety jest to dla mnie problematyczne gdyż wykorzystuję internet do pracy. Dzięki rozmowie na infolinii mam dostać rabat na najbliższej fakturze, lecz on nie rozwiązuje dalej problemu z jakością waszej usługi. Z mojej strony są tylko dwa rozwiazania, albo państwo z waszej strony rozwiążą problem z przeciążeniem sieci w ciagu miesiąca do dwoch (od września czekam na poprawę) bądź dostanę możliwość zerwania z wami umowy bez płacenia kary umownej (w końcu problem z usługą jest po waszej stronie). Możliwe, że są jeszcze rozwiązania które możecie mi zaproponować abym mogła korzystać w dalszym ciągu z waszych usług, chętnie wysłucham.