- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry, jeszcze w zeszłym roku byłem klientem UPC - internet i telewizję. W połowie zeszłego roku pojawiły się problemy z internetem i telewizją. Zawieszał się obraz lub internet. Kilka razy wzywałem technika i po kolejnej wizycie i dokonanych pomiarach okablowania u mnie w domu stwierdzono uszkodzony w ścianie kabel koncentryczny. Mieszkanie miałem po remoncie i nie chciałem kuć ścian. Po negocjacjach z UPC dano mi propozycję przejścia do PLAY gdzie będzie świadczona usługa światłowodowa. W tej chwili UPC i PLAY połączyły się i praktycznie są jedną firmą. Wyraziłem zgodę i po ponownym podpięciu już do PLAY okazało się, że cały czas utrzymuje się ten sam problem. Ponownie reklamowałem problemy z usługą tym razem w PLAY. Oczywiście technicy potwierdzali, że na wykresach u nich widoczne są problemy. Po kolejnej wizycie technika okazało się, że usługa światłowodowa świadczona jest dalej na uszkodzonym starym kablu koncentrycznym i nie ma możliwości mojego adresu podpięcia pod światłowód. Z PLAY walczę praktycznie od początku roku i jedyną propozycją jest wymiana kabla koncentrycznego. Ja się czuję oszukany i nie chcę już mieć z tą firmą nic wspólnego. Chcę zakończyć współpracę. Oczywiście mogę to zrobić, ale muszę zapłacić karę. Będą wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu umowy z PLAY. Nie mogę płacić za usługę, której nie mogą świadczyć. Tak jak podałem, na zmianę z UPC na PLAY zdecydowałem się tylko ze względu na światłowód. W tej chwili mam cały czas sygnał dostarczany po kablu koncentrycznym i jedynie ruter ma piękną nazwę "internet światłowodowy" w załączniku korespondencja z PLAY z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]