2024-05-08 godz: 16:38
Od
avatar-urlT.T.
Publiczna
Otwarta

wprowadzenie w błąd przy zawieraniu umowy

Dzień dobry, jeszcze w zeszłym roku byłem klientem UPC - internet i telewizję. W połowie zeszłego roku pojawiły się problemy z internetem i telewizją. Zawieszał się obraz lub internet. Kilka razy wzywałem technika i po kolejnej wizycie i dokonanych pomiarach okablowania u mnie w domu stwierdzono uszkodzony w ścianie kabel koncentryczny. Mieszkanie miałem po remoncie i nie chciałem kuć ścian. Po negocjacjach z UPC dano mi propozycję przejścia do PLAY gdzie będzie świadczona usługa światłowodowa. W tej chwili UPC i PLAY połączyły się i praktycznie są jedną firmą. Wyraziłem zgodę i po ponownym podpięciu już do PLAY okazało się, że cały czas utrzymuje się ten sam problem. Ponownie reklamowałem problemy z usługą tym razem w PLAY. Oczywiście technicy potwierdzali, że na wykresach u nich widoczne są problemy. Po kolejnej wizycie technika okazało się, że usługa światłowodowa świadczona jest dalej na uszkodzonym starym kablu koncentrycznym i nie ma możliwości mojego adresu podpięcia pod światłowód. Z PLAY walczę praktycznie od początku roku i jedyną propozycją jest wymiana kabla koncentrycznego. Ja się czuję oszukany i nie chcę już mieć z tą firmą nic wspólnego. Chcę zakończyć współpracę. Oczywiście mogę to zrobić, ale muszę zapłacić karę. Będą wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu umowy z PLAY. Nie mogę płacić za usługę, której nie mogą świadczyć. Tak jak podałem, na zmianę z UPC na PLAY zdecydowałem się tylko ze względu na światłowód. W tej chwili mam cały czas sygnał dostarczany po kablu koncentrycznym i jedynie ruter ma piękną nazwę "internet światłowodowy" w załączniku korespondencja z PLAY z poważaniem [dane usunięte przez moderatora]


Wiadomości [1]

2024-05-08 godz: 21:58
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]