2024-05-08 godz: 12:23
Od
avatar-urlM.R.
Publiczna
Zamknięta

Montaż zmywarki

przy montażu zmywarki przez przedstawicieli sklepu (usługa zakupiona) uszkodzony został blat szafki w której jest zmywarka. Pracownik klienta napisał protokół uszkodzenia. W związku z tym uszkodzeniem blatu która jest praktycznie fragmentem mebli kuchennych skoro meble kuchenne były wykonywane 10 lat temu nie ma możliwości dorobienia takiego blatu do kompletu żeby pasował do pozostałych mebli. NA teraz w związku z tym uszkodzeniem nie pozostaje mi nic innego jak wymienić balty w pozostałych szafkach. Czy mogę się tego domagać? Pozdrawiam


Wiadomości [1]

2024-05-08 godz: 21:52
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]