- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zakupiłam w sklepie internetowym Mediaexpert 9 lutego 2024 słuchawki Huawei FreeClip, które dostarczono mi 16 lutego, data na fakturze 15.02.2014. W trakcie użytkowania słuchawek zauważyłam, że powodują one oparzenia/alergię w miejscach stykania się z uchem oraz za uchem: czerwone plamy, swędząca skóra, która potem schodzi płatami. Gdy doszłam do tego co się dzieje i co jest przyczyną zareklamowałam produkt u sprzedawcy 21.04.2024. Moja reklamacja została uznana za bezpodstawną ze względu na "brak wady tkwiącej w przedmiocie" oraz "subiektywną reakcję organizmu na produkt". Pragnę nadmienić, że nie mam żadnej stwierdzonej alergii. Tak więc mam produkt, za 799 zł, którego nie mogę ani używać, bo grozi to medycznymi konsekwencjami ani nie mogę go zwrócić do sklepu. Moje oczekiwania: odesłanie do Mediaexpert słuchawek w stanie nienaruszonym oraz zwrot pieniędzy na moje konto.