- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Zamówiłem produkt, który otrzymałem po ponad miesiącu. Podczas zamówienia nie było informacji, że zabawka wysyłana jest z chin i doliczone zostało cło, które nie było ujęte w informacji o zakupie. Z powodu długiego czasu oczekiwania postanowiłem zwrócić produkt i zostałem poinformowany o możliwości „rekompensaty” polegającej na zatrzymaniu towaru i odzyskania 40% wartości zamówienia. Zgodziłem się na tą opcję i zostałem zapewniony o zleceniu zwrotu. Niestety nie otrzymałem go. Przypomniałem się mailowo, po czym zostałem zapytany o wysokość umówionej kwoty i ponownie potwierdzono zlecenie zwrotu. Sytuacja powtórzyła się 4 razy i wymieniłem ze tymi oszustami ponad 20 maili, niestety pieniędzy nie otrzymałem. Żądam odesłania ustalonej kwoty oraz zwrot cła, o którym nie było mowy.