2024-05-01 godz: 11:04
Od
avatar-urlD.M.
Publiczna
Rozwiązana

Brak rekompensaty

Zamówiłem produkt, który otrzymałem po ponad miesiącu. Podczas zamówienia nie było informacji, że zabawka wysyłana jest z chin i doliczone zostało cło, które nie było ujęte w informacji o zakupie. Z powodu długiego czasu oczekiwania postanowiłem zwrócić produkt i zostałem poinformowany o możliwości „rekompensaty” polegającej na zatrzymaniu towaru i odzyskania 40% wartości zamówienia. Zgodziłem się na tą opcję i zostałem zapewniony o zleceniu zwrotu. Niestety nie otrzymałem go. Przypomniałem się mailowo, po czym zostałem zapytany o wysokość umówionej kwoty i ponownie potwierdzono zlecenie zwrotu. Sytuacja powtórzyła się 4 razy i wymieniłem ze tymi oszustami ponad 20 maili, niestety pieniędzy nie otrzymałem. Żądam odesłania ustalonej kwoty oraz zwrot cła, o którym nie było mowy.


Wiadomości [1]

2024-05-06 godz: 11:46
Od
Snoopy-sklep.pl

Witam, rekompensata zostanie zrealizowana gdy zostaną podane dane do jej wykonania.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]