2024-04-29 godz: 10:22
Od
avatar-urlW.B.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu pieniędzy za zwrócone rzeczy

Zakupiłam dnia 27.02.2024 w sklepie haia.pl dwie sukienki. Niestety na mnie nie pasowały, więc je zwróciłam (01.03.2024). Sklep odebrał przesyłkę i na tym się skończyło. Do dziś nie dostałam żadnego zwrotu na konto, żadnej informacji - gdy dzwonię na numer podany na stronie to brak sygnału. Na maile też nie odpisują. Chciałabym, żeby właścicielka sklepu została pociągnięta do odpowiedzialności i przestała oszukiwać ludzi.


Wiadomości [1]

2024-05-04 godz: 16:52
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]