- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dzień dobry, 18.04 zakupiłem towar w firmie euro net z opcją dostawy na następny dzień 19.04. Opcja była dodatkowo płatna. W związku z nie otrzymaniem przesyłki postanowiłem w dniu 19.04 upomnieć się. Na infolinii obsługa poinformował mnie, że przesyłka będzie w dniu 22.04 gdyż nie zdążyli jej wcześniej nadać. Na prośbę aby ją dostarczyć w kolejnym dniu tj. 20.04 otrzymałem informację, że kurier ma nie po drodze do mnie (Nadmienię, że mieszkam w centrum Warszawy). W związku z powyższym wystosowalem kilka maili, założyłem zgłoszenie reklamacji oraz anulowałem zamówienia. W dniu dzisiejszym otrzymałem informację od firmy kurierskiej DHL, że odmówiłem przyjęcia przesyłki co oczywiście jest nie prawdą gdyż kurier nie dotarł do mnie. Ze sklepu euro net dostałem informację, reklamacja została uznana i zwrócono mi z kwoty 3009,00 zł jedynie 10,90 zł. Nie mam żadnej innej informacji ze sklepu. Jak i kiedy mogę otrzymać swoje pieniądze?