Publiczna
Zamknięta

Nie uczciwa praktyka sklepu Euro Agd

Dzień dobry, 18.04 zakupiłem towar w firmie euro net z opcją dostawy na następny dzień 19.04. Opcja była dodatkowo płatna. W związku z nie otrzymaniem przesyłki postanowiłem w dniu 19.04 upomnieć się. Na infolinii obsługa poinformował mnie, że przesyłka będzie w dniu 22.04 gdyż nie zdążyli jej wcześniej nadać. Na prośbę aby ją dostarczyć w kolejnym dniu tj. 20.04 otrzymałem informację, że kurier ma nie po drodze do mnie (Nadmienię, że mieszkam w centrum Warszawy). W związku z powyższym wystosowalem kilka maili, założyłem zgłoszenie reklamacji oraz anulowałem zamówienia. W dniu dzisiejszym otrzymałem informację od firmy kurierskiej DHL, że odmówiłem przyjęcia przesyłki co oczywiście jest nie prawdą gdyż kurier nie dotarł do mnie. Ze sklepu euro net dostałem informację, reklamacja została uznana i zwrócono mi z kwoty 3009,00 zł jedynie 10,90 zł. Nie mam żadnej innej informacji ze sklepu. Jak i kiedy mogę otrzymać swoje pieniądze?


Wiadomości [1]

2024-04-22 godz: 21:52
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]