2024-04-22 godz: 15:07
Od
avatar-urlT.J.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu przedpłaty za niewykonane zamówienia

W dniu 21.04.2024 dokonałem przedpłaty w wysokości 297,19 PLN za kartki weselne zamówienie nr 390 244. Mimo że usługa nie została rozpoczęta i nie doszło do personalizacji produktu, sklep odmówił zwrotu środków, powołując się na regulamin, który jest niezgodny z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Artykuł 38 pkt 1 tej ustawy stanowi, że konsument może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, jeżeli usługa nie została jeszcze rozpoczęta. Pomimo wielokrotnych próśb i wyjaśnień sytuacji, sklep nadal odmawia zwrotu pieniędzy. Informowałem sklep, że w przypadku braku zwrotu środków, będę zmuszony podjąć kroki prawne oraz informować o sytuacji na portalach społecznościowych. Podjęte działania: Wysłano formalne żądanie zwrotu środków, podkreślając niezgodność regulaminu sklepu z ustawą. Poinformowano sklep o możliwości zgłoszenia sprawy do UOKiK oraz podjęcia działań prawnych. Oczekiwane rozwiązanie: Natychmiastowy zwrot środków w wysokości 297,19 PLN na konto bankowe: 66 1140 2004 0000 3802 7980 3043 oraz potwierdzenie wykonania przelewu.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]