- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
24.03.2024 zamówiłam klocki lego w sklepie snoopy. Zapłaciłam blikiem. 25.03 otrzymałam informację : (Miło nam poinformować, że Twoja przesyłka ze sklepu gameshop.fun została właśnie nadana :) Przesyłka dotrze w terminie jak opisywaliśmy tutaj - Opis dostawy....). Na stronie była informacja, że paczka zostanie dostarczona szybko. 05.04 napisałam, że oczekuję zwrot kosztów, bo paczka nie dotarła do mnie i w późniejszym terminie jej nie potrzebuję. Dowiedziałam się, że paczka jest nadana i muszę ją odebrać. Nie dość, że zapłaciłam dodatkowo za przesyłkę to dnia 03.04 otrzymałam ją i musiałam dopłacić 25zł za cło. Po otworzeniu paczki okazało się, że jest to najzwyczajniej produkt nieoryginalny - brak pudełka, klocki w oddzielnych opakowaniach plastikowych bez loga na klockach LEGO. Napisałam, że oczekuję zwrotu za zakupiony bubel i proszę o adres do do jego zwrotu. 09.04 otrzymałam maila z wiadomością : w celu zwrotu towaru prosimy o kontakt z działem reklamacji: reklamacjeecomm@gmail.com Niestety na tego maila nie mogę wysłąć informacji. Czuję się oszukana, jak wszystkie osoby, które zakupiły w tym sklepie produkt. Proszę o zwrot kosztów zakupu i za cło