2024-04-09 godz: 09:25
Od
avatar-urlK.E.
Publiczna
Zamknięta

Zwrot kosztów

24.03.2024 zamówiłam klocki lego w sklepie snoopy. Zapłaciłam blikiem. 25.03 otrzymałam informację : (Miło nam poinformować, że Twoja przesyłka ze sklepu gameshop.fun została właśnie nadana :) Przesyłka dotrze w terminie jak opisywaliśmy tutaj - Opis dostawy....). Na stronie była informacja, że paczka zostanie dostarczona szybko. 05.04 napisałam, że oczekuję zwrot kosztów, bo paczka nie dotarła do mnie i w późniejszym terminie jej nie potrzebuję. Dowiedziałam się, że paczka jest nadana i muszę ją odebrać. Nie dość, że zapłaciłam dodatkowo za przesyłkę to dnia 03.04 otrzymałam ją i musiałam dopłacić 25zł za cło. Po otworzeniu paczki okazało się, że jest to najzwyczajniej produkt nieoryginalny - brak pudełka, klocki w oddzielnych opakowaniach plastikowych bez loga na klockach LEGO. Napisałam, że oczekuję zwrotu za zakupiony bubel i proszę o adres do do jego zwrotu. 09.04 otrzymałam maila z wiadomością : w celu zwrotu towaru prosimy o kontakt z działem reklamacji: reklamacjeecomm@gmail.com Niestety na tego maila nie mogę wysłąć informacji. Czuję się oszukana, jak wszystkie osoby, które zakupiły w tym sklepie produkt. Proszę o zwrot kosztów zakupu i za cło


Wiadomości [3]

2024-04-09 godz: 11:04
Od
Snoopy-sklep.pl

Witam, proszę podać dane do zwrotu.

2024-04-21 godz: 07:11
Od
K.E.

Odesłałam przesyłkę, która dotarła na wskazany adres na drugi dzień. Od kilku dni czekam na zwrot pieniędzy, który trwa dłużej niż odesłanie paczki. Po napisaniu informacji, że czekam na zwrot pieniędzy (że pieniędzy nie mam na koncie) otrzymałam taką wiadomość : ,,Zweryfikujemy to''. Z tego co teraz czytam to na pewno pieniądze nie zostaną odesłane i mogę stwierdzić, że zostałam oszukana i okradziona.

2024-04-22 godz: 09:08
Od
Snoopy-sklep.pl

Witam, zwrot powinien być u Pani na koncie i w prywatnej wiadomości na mailu przesłaliśmy Pani potwierdzenie.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]