2024-04-09 godz: 07:18
Od
avatar-urlI.S.
Publiczna
Zamknięta

2 reklamacja brak zwrotu pieniędzy

7 marca zakupiłam skórzana ramoneske, przy przyjrzeniu się rękawom zauważyłam, że posiada ona wytarcia jął produkt uzywany. Poinformowałam firmę i wymieniono kurtkę na pełnowartościowy egzemplarz. Który nie posiadał przetarć. W niedługim czasie 2 tygodni po 3 krotnym założeniu kurtki pojawiły się dokładnie takie przetarcia na rękawach, szwach na plecach jak w kurtce, która otrzymałam 1 raz. Druga eklamacja została uznana i poinformowało mnie o naprawie, na którą się nie zgodziłam- wyraźnie w formularzu wskazałam, że odstępuje od umowy. Juz prawie miesiac jestem bez kurtki za ktora zaplacilam. Reklamacja została przyjęta 2 razy więc takie prawo jako konsumentowi mi przysługuje. Oczekuję zwtoru pieniędzy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]