- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dnia 29 marca zamówiłam produkt ze sklepu snoopy. Wszystko pięknie opisane na stronie , cena przystępna i co najważniejsze szybka realizacja bo zgodnie z opisem wysyłka w ciągu 24 godzin. To właśnie skłoniło mnie do zamówienia prezentu pistoletu na wodę dla syna. Po opłaceniu zamówienia szybko dostałam email z informacją o wysyłce i numerze zamienienia ale bez numeru listu do śledzenia paczki. W tym miejscu był link do śledzenia ale po wejściu pojawiała się strona z błędem. To mnie zaniepokoiło i zaczęłam sprawdzać firmę. Nigdzie na stronie produktu nie było żadnej informacji, że czas oczekiwania na przesyłkę to 45 dni i że produkt idzie z Chin! Była tylko informacja o obsłudze Pocztą Polska. Jak to przeczytałam odrazu napisałam do nich że chce anulować zamówienie.Niestety nikt nie odpisuje. Uważam, że zostałam perfidnie oszukana. Chciałabym anulować moje zamówienie i odzyskać pieniądze, przeznaczone na prezent. Jak można w ten sposób oszukiwać ludzi i wprowadzać w błąd poprzez nieprawidłowe informacje na stronie.