2024-03-27 godz: 16:37
Od
avatar-urlß.S.
Publiczna
Otwarta

Nie mam mebli i pieniędzy

Złożyłam zamówienie dnia 25.01.2024r. w meblehandmade, z informacją, przy produkcie, że aktualny czas realizacji wynosi 21 roboczych. Opcja przelewu na stronie nie działała, otrzymałam więc wiadomość, aby wysłać przelew tradycyjny na nazwisko właścicielki sklepu - Agnieszka Dyńdo, który niezwłocznie wykonałam. Na pytania w obrębie płatności, uzyskałam sprawne odpowiedzi, natomiast, jeśli chodzi o kolejne pytania odnośnie realizacji, musiałam czekać dniami i ponaglać. Od 26 stycznia pytałam kiedy sklep zrealizuje moje zamówienie. Po kolejnym ponagleniu, 3 lutego otrzymałam odpowiedź, że czas realizacji wynosi 21 dni i deklarowana data wysyłki to 23 luty 2024r. Nadszedł 23 luty, nie otrzymałam żadnej informacji od sklepu. Na drugi dzień (24 lutego) zaczęłam zadawać pytania, czy towar został wysłany. Wtedy też zorientowałam się, że strona już nie działa. Zaczęłam szukać w internecie informacji na temat meblehandmade i trafiłam na ciekawą lekturę w google, m.in. artykuł w gazecie wyborczej a także znalazłam grupy na fb, na których wiele osób, podobnie do mnie, nie otrzymało towaru i starało się o zwrot pieniędzy. Wysłałam odstąpienie od umowy 27 lutego e-mailem oraz na messenger, dodatkowo wysłałam je listem. Na moje pytania odnośnie zwrotu pieniędzy otrzymałam zdawkowe odpowiedzi – treść ustawy o zwrotach, nic konkretnego. 12 marca minął 14 dniowy termin dokonania zwrotu, lecz pieniądze nie zostały mi zwrócone. Wysłałam też list polecony z odstąpieniem od umowy na adres wirtualnego biura sklepu. List został odebrany pod adresem w Katowicach (zgodnie z informacją w Ceidg) 12 marca. Od tego dnia minęło 14 dni, a ja wciąż nie odzyskałam pieniędzy. W dniu dzisiejszym w porozumieniu z Rzecznikiem Praw Konsumenta, został wysłany list z wezwaniem do zapłaty. Sprawa jest zgłoszona na policję. Proszę o interwencję w tej sprawie.


Wiadomości [1]

2024-03-27 godz: 22:27
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]