- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Dotyczy zakupu dokonanego przez syna [dane usunięte przez moderatora]: 14.02.2024 r- zakup gitary o wartości 720,99 zł -przez internet 24.02- informacja mailowa, że sklep nie dysponuje towarem; negocjacje, propozycja innego towaru 26.02.2024 r.- ostateczna rezygnacja z zakupu i wyraźnie wyrażona chęć otrzymania zwrotu pieniędzy. Oczekiwanie na zwrot- do 14.03.2024 r. 15.03.2024r.- mail i wezwanie do zwrotu, na który regulaminowo i zgodnie z KC ma 14 dni od daty rezygnacji z transakcji 18.03 inf ze sklepu cytuję:"Witaj, przepraszamy. Zamówienie nie zostało anulowane, błąd ludzki. Juz to zrobiliśmy. Prosimy o numer konta do przelewu zwrotnego. Prosimy wybaczyć." 19.03- po rozmowie telefonicznej: ponowne opisanie całej sytuacji i podanie danych do przelewu. 19.03.2024 , godz. 22.30 cytuję za sklepem: [dane usunięte przez moderatora] Witaj, przepraszamy. W ciagu 1-2 dni roboczych przelew zostanie rozliczony i zaksiegowany. Prosimy o cierpliwość. Pracujemy nad poprawa jakości. violamuzyczny.pl 25.03. 2024 r- brak zwrotu pieniędzy za zakup niezrealizowany z winy sklepu, gdyż sprzedał towar, którego nie posiadał na stanie. Oczekuję, ze sprawa zakończy się zwrotem pieniędzy.