- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
W maju 2023 zakupiłam zmywarkę Elektrolux wraz z usługa wniesienia i montażu. W listopadzie zmywarka przestała działać i pokazał się błąd i30. Serwisant elektrolux podczas naprawy stwierdził ze przyczyną usterki było uszkodzenie mechaniczne węża odprowadzającego wodę, który został skręcony i przyciśnięty między tył zmywarki i ścianę podczas montażu zmywarki. Nie jest to objęte gwarancja, w związku z tym koszt naprawy wyniósł 370 zł. Pan [dane usunięte przez moderatora] z firmy Media Expert odpowiedział , iż nie moze ustosunkować się pozytywnie do przedstawionego żądania i że nie może potwierdzić, że usterka mechaniczna węża występowała już podczas zakupu produktu. Zmywarka została zamówiona on line wraz z usługą montażu. Monter wniósł zmywarkę do mojego domu i ją zamontował wsuwając ją pod blat w kuchni i wtedy właśnie mogło dojść do zgniecenia węża, co spodowowalo gromadzenie się mikrozanieczyszczen w tym miejscu i po kilku miesiącach zatkanie tej przestrzeni i popsucie zmywarki- tak stwierdził serwisant. Wysłałam ten opis do działu reklamacji firmy Media Expert, załączyłam opis usterki przez serwisanta, gdzie stwierdził, że przyczyną był wadliwy montaż, załączyłam też zdjęcia zgniecionego węża. Niestety pan [dane usunięte przez moderatora] stwierdził, że decyzja sprzedawcy pozostaje niezmienna, mimo iż zapytałam kto jest odpowiedzialny za wadliwy montaż zmywarki, do tej pory nie otrzymałam odpowiedzi na to pytanie. Od firmy oczekuję zwrotu 370 zł za naprawę i wymianę zgniecionego węża od mojej zmywarki.