2024-03-06 godz: 10:26
Od
avatar-urlP.K.
Publiczna
Rozwiązana

BRAK ZWROTU PIENIĘDZY

Zamówiłem towar i opłaciłem go z góry. W zawiązku z opóźnianiem realizacji zamówienia postanowiłem odstąpić od umowy. Sklep muzyczny nie reaguję na moje prośby i wezwania do zapłaty/zwrotu moich wpłaconych pieniędzy. Kontakt z firmą jak i ich wiarygodność jest bardzo wątpliwa. Przestrzegam przed jakimikolwiek transakcjami z tym sklepem. Mimo wszystko liczę na szybki zwrot moich pieniędzy. Sklep internetowy: Violamuzyczny.pl Zadłużenie: 896,99 zł


Wiadomości [1]

2024-03-06 godz: 12:45
Od
n.strada Mariusz Kochanowski

Witam, od zakupu 15.02.2024 roku wymieniliśmy między sobą 10 maili, średnio co parę dni. Wątpliwy kontakt? 20.02.2024r Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zgodnie z regulaminem sklep ma 14 dni na zwrot należności. Próbowaliśmy reagować po za kolejnością spraw aczkolwiek to nie udało się. Przelew zwrotny został zrealizowany w dniu dzisiejszym. Jeszcze raz przepraszamy Klienta za niesfinalizowaną transakcję. Prosimy wybaczyć. W załączniku zrzut ekranu z wymiany maili, potwierdzenie zwrotu oraz oświadczenie odstąpienia. Prosimy o zakończenie sprawy, dziękujemy.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]