- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja
Firma od dłuższego czasu wprowadza w błąd klientów w kwestii czasu realizacji zamówień, na stronie widnieje informacja o terminie realizacji około 10 dni, mailowo również podają około 10-15 dni. Moje zamówienie (biurko elektryczne) złożone dnia 10.01.2024 do dnia dzisiejszego nie zostało dostarczone, firma ciągle przekłada terminy realizacji. W mailach firma informuje, że zamówienie zostanie wysłane w ciągu X dni, po czym gdy termin ten się zbliża, firma ponownie przekłada termin realizacji. Gdy w trakcie oczekiwania na swoje zamówienie dopytywałem z innego adresu email o czas realizacji identycznego zamówienia firma dalej podaje termin realizacji 10-15 dni pomimo braku towaru jawnie wprowadzając nowych klientów w błąd. Z opinii na internecie oraz z grup na portalach społecznościowych (grupy zrzeszające osoby oszukane przez firmę Ergonome) wynika, że firma ma problemy od dłuższego czasu, ale i tak ciągle wprowadza klientów w błąd. Wiele osób zgłasza, że oczekują na zwrot pieniędzy od kilku miesięcy dlatego ja nie zgłaszałem prośby o zwrot ponieważ bardziej zależy mi na dostarczeniu biurka, które jest mi niezbędne do pracy. Opinie innych użytkowników można znaleźć na Google (https://www.google.com/maps/place/Ergonome+Group+Sp.+z+o.o.+-+Biurka+elektrycznie+regulowane/@50.2648773,19.077559,17z/data=!4m14!1m5!8m4!1e1!2s100315815735178316229!3m1!1e1!3m7!1s0x4716cfe0e98dbaff:0x429b5361c23531e7!8m2!3d50.2648773!4d19.0797477!9m1!1b1!16s%2Fg%2F11qg9v95py?hl=pl&entry=ttu) lub np. Ceneo. Praktycznie codziennie nowe osoby zgłaszają identyczne problemy Firma dodatkowo sama wystawia sobie pozytywne opinie w sieci co widać po zrzutach ekranu załączonych do wniosku