Ergonome

Usługi inne

Ergonome

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-12-06 godz: 11:15
Od
avatar-urlJ.A.
Publiczna
Rozwiązana

Dostarczono niekompletne zamówienie

Dnia 11/03/2023 zamówiłam biurko ze stelażem elektrycznym składającym się z blatu oraz stelażu oraz maskownicę na kable. Do tej pory (06.12.2024) otrzymałam tylko blat oraz maskownicę, a firma nie dostarczyła stelażu mimo zapewnień na infolinii, oraz potwierdzenia dostawy stelażu w SMS. [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]mnie na kwotę 1 721,82 minus wartość blatu. Brak reakcji ze strony firmy na prośbę o zwrot środków. (czytaj więcej)

2024-11-04 godz: 13:47
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Rozwiązana

Brak wysyłki biurka lub zwrotu pieniędzy

Biurko zamówione na początku września. Termin wysyłki był kilka razy przesuwany. 17 października przesłałem wniosek o odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy. Pieniądze nadal nie wróciły na moje konto.(czytaj więcej)

2024-10-31 godz: 08:10
Od
avatar-urlP.J.
Publiczna
Zamknięta

Opóźnienie w wykonaniu zamówienia

Biurko zostało zamówione i opłacone w połowie września. Nie zostało dostarczone do dziś. Początkowo sklep odpowiadał na maile. Teraz nie ma z nim żadnego kontaktu. Infolinia wydaje się kompletnie martwa. Spędziłem już godzinę czekając na podniesienie słuchawki przez kogokolwiek. W poniedziałek (4 listopada) zgłoszę sprawę policji.(czytaj więcej)

2024-08-02 godz: 10:02
Od
avatar-urlD.Ł.
Publiczna
Zamknięta

50 dni opóźnienia i odmowa zwrotu pieniedzy

Zamówiłem biurko 15.06. Deklarowana dostawa 10 dni. Po MIESIĄCU otrzymałem sam blat... Potem dostałem kilkukrotnie informacje, że silnik i nogi od biurka będą "w przyszłym tygodniu". Kupiłem nowe biurko, bo muszę na czymś pracować... Zażądałem odbioru blatu i zwrotu pieniędzy z uwagi na brak towaru przez prawie 50 dni. Sprzedający powołuje się na regulamin, że "zamówienie może się opóźnić" i że biurko było "towarem na zamówienie którego nie można zwrócić". Oczywiście całyc zas kompletu zamówienia nie mam...(czytaj więcej)

2024-06-28 godz: 14:40
Od
avatar-urlP.G.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu środków po wyznaczonym terminie

Zamówiłem biurko w cenie, jaką widziałem na stronie. Następnego dnia otrzymałem telefon od pani, że cena jest błędna, mimo, że otrzymałem już fakturę płatności na maila. Zgodziłem się na zwrot, dostałem fakturę korekcyjną K108. Aby dowiedzieć się, ile będę musiał czekać na zwrot również wisiałem ponad godzinę na infolinii. Otrzymałem informację, że maksymalnie 14 dni roboczych. Dziś jest 15 dzień roboczy od odstąpienia od umowy (została zawarta 07.06.2024, dziś mamy 28.06.2024). Telefonów nie odbierają, na maile nie odpisują. Oczekuję zwrotu należnej mi kwoty 1243,44zł i należnych mi za opóźnienie odsetek.(czytaj więcej)

2024-06-19 godz: 18:50
Od
avatar-urlI.G.
Publiczna
Zamknięta

brak zwrotu wpłaconych pieniędzy

20 sierpnia 2023 r. zakupiłam biurko w firmie Ergonome. Niestety, nie doczekałam się zakupionego towaru i z dn. 1 października 2023 r. odstapiłam od umowy. Zawierając umowę na zakup biurka nic nie wiedziałam o toczącym się procesie restrukturyzacji. Do chwili obecnej, tj.19 czerwca 2024 r. nie otrzymałam zwrotu wpłaconych pieniędzy. Zgodnie z umową pieniądze miały zostać wypłacone do końca maja 2024 r. Niestety, my nadal czekamy......(czytaj więcej)

2024-06-06 godz: 11:05
Od
avatar-urlM.K.
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu wpłaconych pieniędzy

Jestem jednym z nieszczęśliwych klientów, którzy oczekują na zwrot wpłaconych środków przez firmę zgodnie z wyrokiem dot. restrukturyzacji. Oryginalne zamówienie złożone w maju 2023, anulowane w sierpniu 2023 po miesiącach oczekiwania bez dostawy produktu. Firma zapewniała, że zwrot zostanie wykonany do końca maja 2024, teraz oczywiści nie odbierają telefonu. Oczekuję zwrotu wpłaconych środków.(czytaj więcej)

2024-05-28 godz: 18:13
Od
avatar-urlM.S.
Publiczna
Zamknięta

Oszustwo

Ergonome nie ma jakichkolwiek zahamowań etycznych w robieniu własnych klientów. Zamówienie złożyłem 29 lipca 2023 roku. 18 sierpnia 2023 r. poinformowali, że nie będą w stanie dostarczyć zamówienia w terminie, ale dali znać, że "realny, wiążący termin w jakim jesteśmy w stanie zrealizować Twoje zamówienie to ostatni tydzień września". Obiecali też 10% rabatu za zwłokę. Pomyślałem, że OK, mogę poczekać ten miesiąc więcej - i to był błąd. Zamiast biura do końca września, 7 października 2023 r. dostałem maila, w którym się przyznali, że są w restrukturyzacji i za kolejne 2 tygodnie wrócą do mnie z informacjami. Wrócili po 5 tygodniach - że dalej nie wiedzą, kiedy dostarczą biurko. W końcu 24 listopada 2023 r. zadeklarowali, że "Wiążący termin realizacji Twojego zamówienia, który jest ostateczny to 30.05.2024.". Potem - długa cisza. Na początku maja wysyłam dwa maile z pytaniem, co z biurkiem, bo na jeden zero odpowiedzi, a telefonów nie odbierają. 14 maja odpowiedzieli, że "zamówienie powinno zostać dostarczone do 30.05.2024", a jeśli chodzi o rekompensatę "to środki zostaną przelane na konto zgodnie z harmonogramem restrukturyzacji.". Czekam, znów wa maile z ponagleniem, dziś - 28 maja 2024 - dostaję maila, że "powoli realizować zamówienia z restrukturyzacji. Powinien Pan dostać swoje zamówienie do maksymalnie miesiąca" (!!!) - czyli znów kłamtwo. Sprawa pójdzie, gdzie trzeba, bo z Ergonome się ewidentnie nie da po dobroci.(czytaj więcej)

2024-03-24 godz: 17:33
Od
avatar-urlM.J.
Publiczna
Zamknięta

Ergonome

Zamówiłem biurko 5 sierpnia 2023. Po tygodniu zostałem poinformowany o restrukturyzacji i firma notorycznie przeciągała termin dostawy, w grudniu odstąpiłem od umowy oraz dostałem fakturę korygującą 7 grudnia 2023. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu cały czas wymówka a teraz, firma daje czas do końca Maja natomiast nie można wierzyć w ich zapewnienia poza tym 14 dni ustawowe minęło. (czytaj więcej)

2024-03-01 godz: 10:22
Od
avatar-urlK.M.
Publiczna
Zamknięta

Wprowadzanie w błąd w kwestii czasu realizacji

Firma od dłuższego czasu wprowadza w błąd klientów w kwestii czasu realizacji zamówień, na stronie widnieje informacja o terminie realizacji około 10 dni, mailowo również podają około 10-15 dni. Moje zamówienie (biurko elektryczne) złożone dnia 10.01.2024 do dnia dzisiejszego nie zostało dostarczone, firma ciągle przekłada terminy realizacji. W mailach firma informuje, że zamówienie zostanie wysłane w ciągu X dni, po czym gdy termin ten się zbliża, firma ponownie przekłada termin realizacji. Gdy w trakcie oczekiwania na swoje zamówienie dopytywałem z innego adresu email o czas realizacji identycznego zamówienia firma dalej podaje termin realizacji 10-15 dni pomimo braku towaru jawnie wprowadzając nowych klientów w błąd. Z opinii na internecie oraz z grup na portalach społecznościowych (grupy zrzeszające osoby oszukane przez firmę Ergonome) wynika, że firma ma problemy od dłuższego czasu, ale i tak ciągle wprowadza klientów w błąd. Wiele osób zgłasza, że oczekują na zwrot pieniędzy od kilku miesięcy dlatego ja nie zgłaszałem prośby o zwrot ponieważ bardziej zależy mi na dostarczeniu biurka, które jest mi niezbędne do pracy. Opinie innych użytkowników można znaleźć na Google (https://www.google.com/maps/place/Ergonome+Group+Sp.+z+o.o.+-+Biurka+elektrycznie+regulowane/@50.2648773,19.077559,17z/data=!4m14!1m5!8m4!1e1!2s100315815735178316229!3m1!1e1!3m7!1s0x4716cfe0e98dbaff:0x429b5361c23531e7!8m2!3d50.2648773!4d19.0797477!9m1!1b1!16s%2Fg%2F11qg9v95py?hl=pl&entry=ttu) lub np. Ceneo. Praktycznie codziennie nowe osoby zgłaszają identyczne problemy Firma dodatkowo sama wystawia sobie pozytywne opinie w sieci co widać po zrzutach ekranu załączonych do wniosku (czytaj więcej)