Jest nam bardzo przykro z powodu Pani niezadowolenia z zawartej przez Panią umowy na subskrypcję abonamentu Premium w Niania.pl. Kluczowe jest dla nas, aby każdy Użytkownik miał pełną świadomość zasad korzystania z naszego serwisu. W tym celu jeszcze przed etapem rejestracji udostępniamy na stronie startowej podstrony “Jak działa serwis” i “Sprawdź cennik” gdzie można znaleźć informację o autoodnawialnym charakterze abonamentu.
W trakcie procesu rejestracji konta zaakceptowała Pani nasz Regulamin, w którym jasno informujemy o zasadach funkcjonowania serwisu, w tym również o zasadach płatności za nasze usługi. W momencie składania zamówienia, na stronie wyboru abonamentu również została Pani poinformowana o cykliczności opłat i możliwości anulowania abonamentu w każdej chwili. Następnie po dokonaniu płatności, otrzymała Pani maila z podsumowaniem zawartej umowy wraz ze wskazówkami dotyczącymi anulowania abonamentu i załącznikami “Przydatne Informacje dla Konsumentów” i “Regulamin serwisu”.
Dopełniliśmy wszelkich zobowiązań wielokrotnie informując Panią o zasadach płatności za abonament Premium i o możliwości rezygnacji w dowolnym momencie korzystania z abonamentu. W związku z tym, iż Pani rezygnacja nastąpiła po przedłużeniu abonamentu na kolejny miesiąc, to okres świadczenia usługi uległ wydłużeniu. Abonament Premium wygaśnie na koniec okresu rozliczeniowego, w którym dokonano rezygnacji. Zamówienie było realizowane zgodnie ze złożoną przez Panią dyspozycją, stąd nasza odmowna decyzja na przesłaną reklamację.