2024-02-29 godz: 16:58
Od
avatar-urlA.Ł.
Publiczna
Rozwiązana

Samoodnawiający się abonament

Założyłam konto na niania.pl i wykupiłam pakiet premium za 119 zł na miesiąc. Niestety okazało się, że nie anulowałam systemu premium i po miesiącu portal ponownie pobrał kwotę 119 zł. W dniu pobrania kwoty z rachunku bankowego zalogowałam się na portal, anulowałam subskrypcję i wysłałam prośbę mailem o zwrot środków ze względu na nie korzystanie z tego portalu. Otrzymałam odpowiedź negatywną.


Wiadomości [1]

2024-03-14 godz: 10:17
Od
Pomocni.pl

Jest nam bardzo przykro z powodu Pani niezadowolenia z zawartej przez Panią umowy na subskrypcję abonamentu Premium w Niania.pl. Kluczowe jest dla nas, aby każdy Użytkownik miał pełną świadomość zasad korzystania z naszego serwisu. W tym celu jeszcze przed etapem rejestracji udostępniamy na stronie startowej podstrony “Jak działa serwis” i “Sprawdź cennik” gdzie można znaleźć informację o autoodnawialnym charakterze abonamentu. W trakcie procesu rejestracji konta zaakceptowała Pani nasz Regulamin, w którym jasno informujemy o zasadach funkcjonowania serwisu, w tym również o zasadach płatności za nasze usługi. W momencie składania zamówienia, na stronie wyboru abonamentu również została Pani poinformowana o cykliczności opłat i możliwości anulowania abonamentu w każdej chwili. Następnie po dokonaniu płatności, otrzymała Pani maila z podsumowaniem zawartej umowy wraz ze wskazówkami dotyczącymi anulowania abonamentu i załącznikami “Przydatne Informacje dla Konsumentów” i “Regulamin serwisu”. Dopełniliśmy wszelkich zobowiązań wielokrotnie informując Panią o zasadach płatności za abonament Premium i o możliwości rezygnacji w dowolnym momencie korzystania z abonamentu. W związku z tym, iż Pani rezygnacja nastąpiła po przedłużeniu abonamentu na kolejny miesiąc, to okres świadczenia usługi uległ wydłużeniu. Abonament Premium wygaśnie na koniec okresu rozliczeniowego, w którym dokonano rezygnacji. Zamówienie było realizowane zgodnie ze złożoną przez Panią dyspozycją, stąd nasza odmowna decyzja na przesłaną reklamację.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]