2024-02-28 godz: 14:19
Od
avatar-urlM.Z.
Publiczna
Zamknięta

Nie dostarczono zakupionych produktów

13.12.2023r. kupiłam przez internet w firmie Glammering 2 biustonosze, za które zapłaciłam blikiem120,96 zł. Do tej pory nie otrzymałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Strona firmy przestała być widoczna. 17.12.2024 r. napisałam na informacja@glammering.se e-mail z pytaniem dlaczego nie otrzymałam towaru. 18.12.2023 r. otrzymałam e-mail z przeprosinami i obietnicą wysyłki oraz informacją, że opóźnienia wynikają z dużej ilości zamówień 4.01.2024 r. napisałam kolejny e-mail z pytaniem i ponagleniem 12.01.2024 r. otrzymałam kolejną odpowiedź z zapewnieniem, że wszystko będzie OK 22.01.2024 r. otrzymałam ponownie e-mail z informacją, że jak tylko uzupełnią zapasy towaru to wywiążą się z zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru. Jeśli będzie to potrzebne mogę w każdej chwili przekazać korespondencję mailową z tą firmą. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy.


Wiadomości [1]

2024-02-28 godz: 22:28
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]