Publiczna
Zamknięta

Zwrot pieniędzy

Zwrotu towaru dokonałem w ustawowym terminie. Wysłałem mailem i w paczce z towarem formularz zwrotu. Brak odpowiedzi na maila, utrudniony kontakt, trzykrotna rozmowa nic nie zmienia. 18.01 mój zwrot został odebrany pod adresem wskazanym przez sprzedającego.


Wiadomości [2]

2024-02-27 godz: 22:35
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.

2024-04-06 godz: 11:16
Od
B.S.

14.03.2024. Reprezentant firmy Ambersport odebrał przesyłkę poleconą zawierającą informację o ostatecznym terminie zwrotu należności. Jednak i to nie wywołało żadnej reakcji.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]