2024-02-27 godz: 06:14
Od
avatar-urlA.D.
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja

Zakupilem pralkę Beko w outlecie media expert poprzez internet tj. Stronę internetową w/w firmy. Ba steibje były zdjęcia uszkodzeń ale nie oddawały w pełni uszkodzeń pralki. Juz w domu okazało się że pralka jest niezdolna do pracy. Oś pionowa i pozioma pralki nie zgadza się. Boję się włączyć ją do prądu. Hest zdeformowana widać że po upadku z dużej wysokości.Reklamacja nie została uwzględniona.


Wiadomości [1]

2024-02-27 godz: 22:00
Od
Konsumersi.pl

Szanowni Państwo, Konsumersi.pl umożliwia konsumentom wysłanie wiadomości bezpośrednio do firmy, z którą mają różnicę zdań. W ramach serwisu Fundacja Konsumentów nie udziela porad ani nie ingeruje w proces dialogu pomiędzy konsumentami i firmami. Zgłoszenie sprawy do firmy powinno zawierać elementy niezbędne do dobrego zrozumienia problemu konsumenta oraz opis jego oczekiwań. Jeśli w obecnym zgłoszeniu czegoś brakuje konsument może wysłać do firmy kolejną wiadomość. Szybka odpowiedź firmy pomaga zadbać o jej dobrą reputację i podkreśla wysoką jakość obsługi klienta. Pokazuje konsumentom, że firma jest zaangażowana w rozwiązywanie problemów napotykanych przez swoich klientów. Zaangażowanie firmy w naszym serwisie jest rejestrowane i widoczne dla wszystkich użytkowników Internetu na karcie firmy. Dlatego zachęcamy przedstawicieli firmy do nawiązania dialogu i znalezienia polubownego rozwiązania sporu. W stopce poniżej znajdziecie Państwo dodatkowe informacje o serwisie Konsumersi.pl np. „Pytania i odpowiedzi”, „Informacje dla firm” czy też „Regulamin”.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]