2024-02-25 godz: 20:54
Od
avatar-urlP.M.
Publiczna
Zamknięta

Wprowadzenie w błąd przez konmsultanta Play

Konsultant wprowadził mnie w błąd ukrywając informację ile będę płacił za WSZYSTKIE usługi a skupił się wciskając mi nową usługę z poziomu 60zł miesięcznie na 215 zł miesięcznie. Informowałem konsultanta, że kwota 215zł za WSZYSTKIE usługi jest dla mnie już maksymalna jednak konsultant uparcie skupił się że to kwota za wszystkie moje usługi (tv1, tv2, światłowód). Ostatecznie naciągnął mnie z kwoty ok 200zł /miesięcznie aż do kwoty 345zł miesięcznie wciskając telefon, który po okresie 2 lat używania starego mógł już mi przysługiwać w promocji, jak to się wyraził konsultant. Po przesłuchaniu nagrań otrzymanych od Play uważam że zostałem oszukany przez konsultanta, ponieważ za wszystkie usługi miałem płacić nie więcej niż 215 zł a w nie przekazanym nagraniu od Play była moja wyrażona wola, że nie jestem w stanie płacić więcej niż 215 zł za WSZYSTKIE usługi a nie za usługi telekomunikacyjne. Nawet w otrzymanych nagraniach wyrażałem obawę czy przypadkiem to nie jest pomyłka, czy nie będę więcej płacił niż 215zł. Dzwonienie do klienta w momencie gdy jestem w pracy, lub w samochodzie lub w pociągu jest kompletnie nie etyczne, ponieważ nie ma możliwości skupienia się nad ofertą i nie dosłyszałem, iż oferta dotyczy usług telekomunikacyjnych a nie wszystkich. Poza tym nie zostałem poinformowany przez konsultanta co to są usługi telekomunikacyjne i co w skład tych usług wchodzi. Chcę oddać wciśnięty telefon iPhone 13, ponieważ nie było moim celem odebranie go na tak wysokim poziomie cenowym z poziomu faktur ok 200 zł do 345 zł! Proszę podać adres do odesłania tego telefonu. Oczekuję odbioru telefonu i powrotu do usług na poziomie 215 zł maksymalnie za wszystkie usługi i więcej nie wprowadzanie klientów w błąd.


Przydatne zgłoszenie?

Za każdego kciuka w górę autor sprawy otrzyma punkt [dowiedz się więcej]