Brak realizacji usługi Po raz kolejny proszę o wysłanie przesyłki, która została zamówiona i opłacona w sierpniu. Firma nie odpowiada na maile.
zwrot obuwiaW dniu 1.10.2024 w firmie Anna Kraków dokonałam zakupu butów damskich. Anna Kraków miała być firmą z Krakowa, a buty reklamowano jako polski wyrób ze skóry. Niestety te buty to chińska tandeta, złej jakości, nie nadające się do użytku. Na wskazany w ogłoszeniu mail: info@annakrakow.store wysłałam prośbę o podanie adresu na jaki mam dokonać zwrotu obuwia. Odpowiedź: "wiadomość nie została dostarczona. Serwer pocztowy odbiorcy Twojej wiadomości odmówił jej przyjęcia". Tak więc, na chwilę obecną zwrot tej tandety jest niemożliwy.
ReklamacjaPodsumowuje dostarczony przez państwa towar zamówiłem Marynarka i kamizelka - Czarny / 4XL a otrzymałem tylko pseudo marynarkę bez kamizeli do tego towar jest marnej jakości. Dla porównania przesyłam zdjęcia tego co zamawiałem a co otrzymałem. Kolor marynarki jest z przebarwieniami nie jednolity a kamizelki brak. Oczekuje od państwa propozycji rozwiązania tego problematycznego zakupu do końca tego tygodnia.
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar Dzień dobry, W dniu 14.09.2024 r. dokonałam zakupu w sklepie Fasardi. Towar okazał się niezgodny z rozmiarówką, więc wszystkie przedmioty zostały odesłane na wskazany adres zwrotów. W dniu 27.09.2024 otrzymałam informację, że mój zwrot został rozpatrzony pozytywnie, do tej informacji otrzymałam fv korygującą. Ze względu na upływ terminu zwrotu pieniędzy w dniu 16.10.2024 wysłałam mailowo przypomnienie o braku środków za zwrot. Mail pozostał bez odzewu. W dniu dzisiejszym 17.10.2024 wisiałam przez przeszło 2 godz. próbując dodzwonić się do firmy, niestety bez skutku. Postanowiłam wejść na stronę firmy Fasardi na FB i okazało się, że w ostatnim czasie pojawiło się mnóstwo komentarzy dot. braku zwrotu środków za odesłany towar. W załączeniu przesyłam fv zakupu, fv korygującą, screen maili z firmą oraz screen kilku komentarzy z FB. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie i odzyskanie środków za zwrócony towar. Kwota być może nie jest wielka, ale dla mnie bardzo znacząca. Poza tym [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]trzeba eliminować z rynku. Pozdrawiam serdecznie, [dane usunięte przez moderatora]
zakupiony pojazd z zagranicy (brak dokumentów)Pojazd został zakupiony przez dom aukcyjny działalność prowadzą Polacy jeden z braci prowadzi firmę w Szwajcarii która sprzedaje pojazdy a drugi brat zarejestrował firmę w Polsce która zajmuje się transportem.
Zakupiony pojazd miał przyjść z pełną dokumentacją po odebraniu pojazdu okazało się że brak jest dowodu rejestracyjnego po przekazaniu informacji do firmy poinformowano mnie że okres oczekiwania może potrwać od 1-4tyg. Czas oczekiwania na tą chwilę to 6tyg. Właściciel firmy nie uważa w ogóle problemu za jego odpowiedzialność zwraca się do konsumenta w sposób obojętny.
Pełen zakup towaru na fakturze jest na tą firmę szwajcarską która w swoich warunkach aukcyjnych ma że pojazdy dostarczane są z pełną dokumentacją.
Proszę o pomoc w tej sprawie .
Jak mogę wyegzekwować moje dokumenty pojazdu lub udowodnić za niepodstawną sprzedaż? Czy pojazd mogę zwrócić?
Niezrealizowane zamówienieDnia 17.09.2024 dokonałam zakupu zabawki, otrzymałam wiadomość już po dokonaniu płatności, że zamówienie jest w realizacji. Dziś ,tj. 17.10.2024 mija miesiąc i nie otrzymałam wiadomości, ani przesyłki. Próbuję się dodzwonić na numer podany na stronie, ale słyszę wiadomość, że "nie ma takiego numeru. Żądam zwrotu pieniędzy. Ewidentnie zakrawa, że to firma "krzak"-[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].
Niezrealizowanie zamówienia
26.09.2024 roku zamówiłam dres.
Po upływie 14 dni roboczych skontaktowałam się z firmą w sprawie swojego zamówienia i zażądałam zwrotu pieniędzy z powodu niedotrzymania przez firmę terminu (na stronie sklepu podana jest informacja o terminie realizacji DO 14 dni roboczych, taką samą inf otrzymałam mailowo w chwili złożenia zamówienia).
Nie dostałam też żadnej informacji o ewentualnym opóźnieniu.
Firma nie odpisuje na maile, nie można się z nią skontaktować w inny sposób. Blokuje niewygodne komentarze w mediach społecznościowych.
Oczekuję natychmiastowego zwrotu pieniędzy.
Brak dostawy, brak zwrotu, brak kontaktuDnia 08.06 zakupiłem stół. Do dnia dzisiejszego 17.10 nie dostałem stołu.
Kontakt mocno utrudniony.
Zdawkowe informacje o tym że stół jest w trakcie produkcji.
Pomimo wysłania dokumentów o odstąpieniu od umowy brak zwrotu środków i brak kontaktu.
Przedsiębiorca nie odbiera przesyłek.
Wysłano przedsądowe wezwanie.
Powiadomiono rzecznika konsumentów.
W dalszym ciągu brak kontaktu.
Brak zwrotu środków za zwrócone produktySukienki na stronie Illuminate zamówiłam 18.09.24 i 23.09.24.
Zwrot produktów dotarł do sklepu 27.09.24 czyli w terminie zgodnym z regulaminem dot. zwrotów.
03.10.24 wysłałam zapytanie o termin zwrotu środków na konto, otrzymałam mejla zwrotnego z informacją, że zwrot został przyjęty a środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni.
Natomiast 14.10.24 otrzymałam mejla od Illuminate, że firma ma trudności finansowe i nie może zrealizować zwrotu środków i proszą o wyrażenie zgody na ponowne wysłanie mi zakupionych sukienek.
Nie wyraziłam zgody i zażądałam zwrotu środków za zwrócone już sukienki (koszt sukienek to 1895,83 zł). Nie otrzymałam odpowiedzi. Ponownie zapytałam o termin zwrotu i ponownie otrzymałam taką samą odpowiedź.
Dziś z kolei otrzymałam e-paragony, ale na wysyłane przeze mnie mejle firma już nie odpowiada.
Problemy zapewne nie pojawiły się z dnia na dzień, a ja sukienki zamawiałam niedawno i nie zostałam poinformowała o tych problemach oraz o braku możliwości zwrotu. W przeciwnym wypadku nie dokonałabym zakupu. Sukienki zostały odesłane w terminie zgodnym z regulaminem.
Brak zwrotu środków Dokonałam zwrotu towaru 25 września - do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu środków.
Kontakt z firmą jest skrajnie trudny - nie oddzwaniają, nie odbierają, nie odpisują na maile.
Otrzymałam informację ze zwrot pieniędzy został zlecony ale do tej pory nadal ich nie ma.
Oczekuję zwrotu moich pieniędzy!