Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-10-25 godz: 08:04Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.O.
Niewysłany towar i brak zwrotu pieniędzyWitam. Dnia 21.03.2024 zamówiłem sadzonki mające dotrzeć w ciągu tygodnia na kwotę 271,60. Kwotę zapłaciłem z góry przelewem tego samego dnia. 08.04 - zostałem poinformowany, że sklep ma zbyt dużą ilość zamówień i przesyłka nie została zrealizowana 26.04 - towar nadal nie dotarł, złożyłem rezygnację z zamówienia i poprosiłem o zwrot pieniędzy. 16.05 - Kontaktowałem się telefonicznie i dostałem informację, że pieniądze zostaną wysłane na początku przyszłego miesiąca. 10.06 - 17.06 - Na pytanie kiedy moje pieniądze zostaną zwrócone otrzymałem informację, że najpierw muszę zwrócić towar (którego nie otrzymałem), a po wyjaśnieniu dowiedziałem się, że informacje odnośnie przelewu została przekazana do księgowej. W sierpniu jeszcze raz próbowałem się skontaktować, bezskutecznie. Do dziś na stronie zamówienie ma status "Przyjęte do realizacji", a w aplikacji Inpost przesyłka widnieje jako "w trakcie przygotowania". Zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego nie otrzymałem.
2024-10-25 godz: 07:26Publiczna
Zamknięta
Brak Kontaktu oraz brak zamówienia W dniu 16.10.24 zamówiłam naszyjnik za 230 zł, w potwierdzeniu otrzymałam wiadomość, że realizacja zamówienia potrwa 3-4 dni robocze. Jest 25.10 i zamówienia nawet nie ma na aplikacji InPost. Próbowałam kilkukrotnie skontaktować się z firmą mailowo i sms, ale nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Chciałabym otrzymać zamówienie albo zwrot środków.
2024-10-25 godz: 07:12Publiczna
Zamknięta
proszę o anulowanie zamówieniazamówiłam towar w dniu 25.10.2024 r. i za chwilkę, po przeczytaniu opinii na temat sklepu, postanowiłam, zgodnie z prawem konsumenckim, oraz regulaminem sklepu anulować zamówienie. Napisałam do firmy prośbę o zwrot pieniędzy. Czekam na informację.
2024-10-24 godz: 20:40Publiczna
Zamknięta
ZamowienieWitam zamówienie zrobiłam 2 października i do teraz nie zostało wysłane .Moje pytanie czy kiedykolwiek zostanie wysłane ?Jezeli nie to niestety będę zmuszona zgłosić sprawę na policję .Na stronie nie było informacji ,że w momencie opłacenia paczki tylko rezerwujemy przesyłkę .
2024-10-24 godz: 19:40Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia, brak kontaktu.Zamówienie złożone 12.07.2024 r., opłacone w całości. Sklep Natura Style nie zrealizował zamówienia zgodnie ze swoim regulaminem w czasie 12 tygodni. Brak możliwości nawiązania kontaktu ze sklepem, nie odbierane są telefony, brak odpowiedzi na maile. Oczekuje zwrotu wpłaconych pieniędzy.
2024-10-24 godz: 17:59Publiczna
Zamknięta
[UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyki Szanowny Panie, Mam nadzieję, że znajdzie Pan chwilę na odpowiedź na kilka pytań dotyczących strony vision-hub.pl. Zdecydowałem się napisać tutaj, ponieważ nie otrzymałem odpowiedzi na moje e-maile. Chciałbym też, aby inni użytkownicy mieli dostęp do przebiegu tej sprawy. Uprzejmie proszę o wyjaśnienie poniższych kwestii: Czy mógłby Pan wyjaśnić, dlaczego na stronie nie jest bezpośrednio wskazane, że oferowana jest rezerwacja produktu, a nie sam produkt? Obecnie przycisk "kup teraz" może sugerować zakup towaru. Czy rozważał Pan wprowadzenie bardziej przejrzystej formy, np. przycisku "zarezerwuj teraz" lub dodania wyjaśnienia w opisie, aby klienci byli lepiej poinformowani? Na platformie TikTok promuje Pan projektor. Czy mógłby Pan wskazać, czy i gdzie jest informacja o tym, że trwa przedsprzedaż, ponieważ nie znalazłem takiej wzmianki? Chciałbym także zapytać, dlaczego na wiadomości e-mail wysyłane na adres kontakt.visionhub@gmail.com nie otrzymałem odpowiedzi po dwóch dniach? Na koniec, w odpowiedzi proszę o informację, jakie dokładnie dane są potrzebne do odstąpienia od umowy oraz jaki jest maksymalny czas odpowiedzi na mojego e-maila. Chciałbym również wiedzieć, jaki jest maksymalny czas oczekiwania na dokonanie zwrotu. Z góry dziękuję za poświęcony czas na odpowiedź.
2024-10-24 godz: 15:15Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 2870 [tytuł zmieniony przez moderatora]Zamówiłam i kupiłam sweter z kaszmirem na www Anna Kraków Julia warszawa. Przyszedł do mnie sweter z chin o składzie jak na zdjęciu. Firma nie chce zwrócić pieniędzy i nie daje możliwości zwrotu mówiąc iż to był w promocji produkt. Natomiast ja nie dostałam tego co zamawiałam . 170 zł to nie są małe pieniądze.
2024-10-24 godz: 13:11Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu po odstąpieniu od umowyMimo odstąpienia od umowy( po 4 dniach od zakupu) nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. No, panieUWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] , bardzo nieładna, UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]praktyka :) zero kontaktu, czyżbyUWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] ? 😃 może pan spoglądać w lustro? Czy już nie bardzo?
2024-10-24 godz: 12:13Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.J.
Zwrot pieniędzyWitam.Po raz kolejny i tym razem ostatni zwracam się z zapytaniem odnośnie braku zwrotu należnych mi pieniędzy.Za kilka dni mijają 2 miesiące od zwrotu i zaakceptowania go przez waszą firmę. Proszę o przelanie należnych mi 314 zł za zwróconą sukienkę. W przeciwnym razie kontaktuję się z prawnikiem i będę sprawę kierować na drogę sądową.
2024-10-24 godz: 10:59Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia /zwrotu pieniędzyZakupiony dres 24 września 2024 pomimo ponagleń nie został wysłany a na prośbę zwrotu pieniędzy również brak reakcji sklepu. moim oczekiwaniem jest zwrot pieniędzy.