Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-08 godz: 12:11Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków za zwrócone zamówienieW dniu 22 października 2024 r. otrzymałam zamówiony w sklepie internetowym Olive & MOON towar. W tym samym dniu - 22 października 2024 r. odstąpiłam od umowy i dokonałam zwrotu zakupionego towaru, o wartości 379, 00 zł. Zwrot dotarł do sprzedawcy w dniu 23 października 2024 r. Pomimo upływu 14 dniowego terminu na zwrot środków przeze sklep internetowy, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu kwoty 379 zł. . Ponadto sklep nie odpowiada na wiadomości mailowe.
2024-11-08 godz: 11:04Publiczna
Zamknięta
Zwrot gotówki za zwrócony towar Zakupiłam kombinezon w sklepie dn.19/08/2024r. (Data z wystawionego dokumentu faktury przez sklep ) . Po odebraniu kombinezonu okazało się ze nie pasuje więc zgodnie z prawem odesłałam kombinezon w ciągu okresu wskazanym przez prawo . Dn. 09/09/2024 r została wystawiona korekta na kwotę 194,39 zł . Niestety mimo prób kontaktu ze sklepem nie udało mi się uzyskać zwrotu gotówki . Dodam że korekta wystawiona w wrześniu a mamy listopad
2024-11-08 godz: 10:23Publiczna
Rozwiązana
Brak dostawy zakupówMija tydzień i nie ma przesyłki , 5.11 informacja ,że przesyłka wysłana po numerze przesyłki nie można zlokalizować co i gdzie jest przesyłka . Jeżeli nie dostanę informacji co z przesyłką zgłaszam sprawę na policję. Nie będzie przesyłki proszę o zwrot pieniędzy ( 199,99 )
2024-11-08 godz: 09:58Publiczna
Zamknięta
Uchylanie się od realizacji zwrotuW dniu 4 listopada zakupiłem od firmy "Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "Maruś" Jan Wasiak" poprzez sklep internetowy marus.pl komodę „Duża komoda 5 szuflad Biała". Po otrzymaniu produktu okazało się, że mebel jest wadliwy – elementy nie pasują do siebie, co uniemożliwia jego prawidłowy montaż. Mimo dostarczenia dokumentacji zdjęciowej sprzedawca wielokrotnie odmawiał uznania zwrotu, żądając dodatkowych pomiarów wadliwych części, co wykracza poza moje obowiązki jako konsumenta. Wielokrotnie wnioskowałem o zwrot pełnej kwoty zakupu i odbiór wadliwego produktu na koszt sprzedawcy, jednak moje prośby nie zostały spełnione. Sprzedawca uporczywie uchyla się od realizacji reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu cywilnego. W związku z tym wnoszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy.
2024-11-08 godz: 08:23Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3049 [tytuł zmieniony przez moderatora]Towar jest niezgodny z zamówieniem, brak paragonu, brak kontaktu z firmą, zakup przez internet, opłata przez kuriera inpost w wys. 147,00 zł. Kontakt e-mailowy odbijany, telefoniczny zajęty. Od firmy oczekuję zwrotu kosztów i podanie adresu, na który mogę odesłać paczkę, poddaję w wątpliwość podany na paczce adres: Warszawa Czerniakowska 11, ponieważ podany kod obejmuje budynki 139-177(n)
2024-11-07 godz: 20:00Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy na konto 21 września zamówiłam komplet dresowy, kwota jaką za niego zapłaciłam to 231,39zł. Realizacja zamówienia miała być do 14 dni roboczych. Na moje pytanie, które wysłałam 09 października otrzymałam odpowiedź, że zamówienie jest przewidziane na przyszły tydzień czyli już i tak mocno przekroczone w stosunku do zadeklarowanego terminu realizacji. 18 października w wiadomości poinformowałam o rezygnacji z zakupu z prośbą o zwrot środków na konto. Odpowiedź otrzymałam 23 października o anulowaniu zamówienia z informacją, że zwrot środków nastąpi ( jak to Pan napisał) do około siedmiu dni. 30.10 znowu przypomniałam o zwrocie pieniędzy. Ponowne zapytanie 04.11. Otrzymałam odpowiedź, że przekażą informacje do działu księgowości w celu weryfikacji. Po zapytaniu w dniu dzisiejszym otrzymałam odpowiedź, cytuję: Bardzo prosimy o nie ponawianie wiadomości, ponieważ wiadomość wysłana ponownie trafia do najnowszych i czas na odpowiedź wydłuża się , gdyż odpowiadamy w kolejności od najstarszych. To jakiś obłęd. Podobna sytuacja przytrafiła się w mojej rodzinie jakiś czas temu, wtedy odpuściłam, drugi raz nie zamierzam. Bardzo proszę o pomoc w odzyskaniu kwoty jaką zapłaciłam za zamówienie.
2024-11-07 godz: 19:24Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy opłaconego towaru Zamówienie złożone i opłacone 23-go października 2024. Od tego czasu brak dostawy i możliwości kontaktu ze sprzedawcą. Wygląda na ewidentne [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowe w celu [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]pieniędzy. Chciałbym odzyskać stracone pieniądze. Może Policji uda się zidentyfikować i odszukać [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]internetowego.
2024-11-07 godz: 16:05Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniedzyPo zwrocie produktów zaakceptowano zwrot i nie zwrócono pieniędzy
2024-11-07 godz: 15:43Publiczna
Zamknięta
ZwrotZamówiłam w sierpniu sukienki na wesele, niestety doszły dopiero w październiku, kilkukrotnie pisałam do firmy ze chcę zwrócić do dziś nie dostałam żadnej informacji o możliwości zwrotu Oczekuję zwrotu pieniędzy za ten chłam z Chin który mi przysłali nie mający nic wspólnego z obrazem w sklepie
2024-11-07 godz: 13:12Publiczna
Zamknięta
Niezrealizowane zamówienie, brak kontaktuZamówienie złożone w maju 2024, po 30 tygodniach wciąż nie zrealizowane. Od Września brak kontaktu ze strony sprzedającego. Obecnie oczekuję zwrotu kosztów zamówienia 1734,0 zł.