Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-11 godz: 21:29Publiczna
Zamknięta
Brak kontaktu po zakupieDnia 2.09.2024 zakupiłem maty gumowe na kwotę 1680+ wysyłka, łącznie 1860, pieniądze przelałem od razu. Kilka dni później próbowałem wielokrotnie kontaktować się z firmą w sprawie dostawy towaru, ale nikt nie odbierał. Również na maile nikt nie odpowiadał. Na stronie zakupu anulowalem zamówione, w stosownym czasie wysłałem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale to również nie spowodowało zwrotu środków. Aktualnie wchodząc na stronę nawgum.pl jest informacja że sklep został zamknięty. Oczekuje zwrotu pieniędzy.
2024-11-11 godz: 18:39Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu za odwołany kurs językowy W czerwcu zapisałem się na kurs wakacyjny który ze względu na problemy techniczne został przełożony na wrzesień. We wrześniu otrzymałem informację iż kurs będzie wznowiony w październiku. W październiku dostałem informację że kurs startuje i dostanę dane do logowania. Zgłosiłem się po dane do logowania na kurs ale nie dostałem zadniej odpowiedzi. Kurs się nie odbył do tej pory. Zgłosiłem prośbę o zwrot środków ze względu na niewywiązanie się z umowy jednak nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Również pod numerem kontaktowym nikt nie odbiera. Oczekuję pełnego zwrotu pieniędzy za kurs wraz z opłatami bankowymi które poniosłem.
2024-11-11 godz: 17:54Publiczna
Zamknięta
Zwrot pieniędzy Witam. Chciałbym zrezygnować z zamówienia. Przekroczony termin na wysyłkę.
2024-11-11 godz: 17:29Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy Dnia 19.04.24 roku złożyłam zamówienie na stronie Amber sport, przesyłka dotarła do mnie dnia 08.05.24r. Z powodu złego doboru rozmiaru butów przesyłkę zwróciłam, zgodnie z regulaminem firmy odstąpienie od umowy wysłałam mailem (03.05) a przesyłkę opłaciłam i wysłałam na adres firmy (dotarła 10.05). Do dnia dzisiejszego (11.11) nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zamówienie. Pisałam do amber sportu kilka maili odnośnie zwrotu natomiast na żadnego maila nie dostałam odpowiedzi, jak również dzwoniłam - albo nie odbierali albo odsyłali do napisania maila. Oczekuję zwrotu wszelkich kosztów poniesionych przeze mnie do tej pory w związku z tą sytuacją czyli zwrotu pieniędzy za zamówione produkty (114 zł) oraz za opłacenie przeze mnie przesyłki zwrotnej (25 zł).
2024-11-11 godz: 15:32Publiczna
Zamknięta
Nie otrzymałam towaru opłaconego Kupiłam przez internet 10 koszulek pielęgniarskich za 229zl. Nie otrzymałam maila potwirdzajacego zakup Strona nosi nazwę Szafa medyka, wysłałam 2 maile _ beż odpowiedzi.. Na FB znalazłam stronę,, [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora] przez szafę medyka. Poszkodowanych jest dużo. Proszę o pomoc
2024-11-10 godz: 22:35Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3078 [UWAGA! Tytuł zmieniony przez moderatora]Zwykle [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], większość osób została tak [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora], pieniądze wpłacone, przedmiotu brak, żądam zwrotu środków na moje konto!
2024-11-10 godz: 17:01Publiczna
Zamknięta
Brak pieniędzy za zwrotW dniu 10.10.2024 odesłałam przy pomocy strony Wygodne Zwroty dwie sukienki. 14 października 2024 w wiadomości e-mail dostałam potwierdzenie od firmy La Rochell, że sukienki dotarły do ich magazynu. Zgodnie z regulaminem firma ma 14 dni na zwrot pieniędzy. Niestety do dnia dzisiejszego (10.11.2024) zwrotu nie otrzymałam. Jest to zwrot na kwotę 614,97 zł. Bardzo proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy, w innym przypadku będę musiała zgłosić sprawę do odpowiednich instytucji!
2024-11-10 godz: 14:56Publiczna
Zamknięta
Niezrealizowane zamówienie ze sklepu Amber SportW dniu 25 października 2024 roku złożyłam zamówienie na męskie buty adidas Cloudfoam Comfy w kolorze czarnym (kod produktu IH6129). Zamówienie zostało w pełni opłacone z góry. Zgodnie z regulaminem Państwa sklepu, realizacja zamówienia powinna nastąpić w ciągu 2-4 dni roboczych. Jednak do tej pory zamówienie nie zostało zrealizowane. Wielokrotnie próbowałam kontaktować się w tej sprawie, jednak nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. W załącznikach przesyłam kopie mojej korespondencji z Państwa firmą, potwierdzenie transakcji oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W związku z powyższym, żądam niezwłocznego zwrotu wpłaconej kwoty.
2024-11-10 godz: 13:17Publiczna
Zamknięta
Brak zamówienia, brak odpowiedziSkładałam zamówienie w dniu 08.10.2024r w kwocie 192,88zł. Gdy po 2 tygodniach nie otrzymałam paczki, napisałam maila do nich z prośbą o informację odnośnie mojego zamówienia. W ciągu 4 dni nie otrzymałam żadnego maila zwrotnego, więc napisałam ponownie. Znów brak odpowiedzi, a dzisiaj już 10 listopada.
2024-11-10 godz: 10:46Publiczna
Zamknięta
Brak dostawyZamówiłem projektor firmy Vision Hub i do tej pory nie doszedł towar ,odpisują z automatu,dałem się nabrać straciłem 149zl tylne kosztował projektor,Pan [daje usunięte przez moderatora],jest wiele osób które dały się nabrać , napisałem o zwrot pieniędzy,ciekawe co dalej,,sprawa zgłoszona także do Rzecznika Praw Konsumenta