Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2024-11-15 godz: 21:18Publiczna
Zamknięta
Sprawa nr 3162 [tytuł zmieniony przez moderatora]Pomimo zapłacenia całej kwoty zamówienia termin realizacji z 12 tygodni został wydłużony do ponad 24 i nadal nie zostało ono zrealizowane. Firma nie odpowiada na wiadomości i nie ma zamiaru zwrócić pieniędzy ani podać wiążącego terminu dostawy.
2024-11-15 godz: 19:51Publiczna
Rozwiązana
Rezygnacja z zamówienia - 64243 Witam, WprowadzacRezygnacja z zamówienia - 64243 Witam, Wprowadzacie Państwo konsumentów w błąd, że zamówienie jest wysyłane szybko w ciągu 24 h, a po zrobieniu opłaty okazuje się, że jest to nawet 55 dni!!! Zamówienie zrobiłam przed chwilą. Nie mogę tak długo czekać. Proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy: za 3x Pad Ps3 Sony Kontroler Dualshock 3 [ czarny , czerwony i biały ] 3x104.99 = 314,97zl na nr. Konta: [dane usunięte przez moderatora]
2024-11-15 godz: 19:21Publiczna
Zamknięta
Bezczelna odmowa zrealizowania zamówieniaZakupiłem w grze "Throne & Liberty" tak zwany "Pakiet Wspierającego Złoty". Pakiet zawiera 6000 lucentów (waluta premium w grze), przemianę w zwierzątko oraz kilka dodatkowych rzeczy. Płatność zrealizowałem BLIKiem. Po rozwiązaniu początkowego problemu z płatnością okazało się, że 6000 lucentów nie zostało dostarczone na moje konto. Sprawę zgłosiłem do Obsługi Klienta na Amazon.uk.com Powiedzieli mi że nic z tym nie zrobią i mogę ich w sumie pozwać
2024-11-15 godz: 18:38Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlA.K.
Brak dostawy towaru za zakup w firmie Stone SkirtsW dniu 5 .10. 2024 dokonałam zakupu dresu o wartości 251,40 zł ( płatność przelewem) w firmie Stone Skirts. W związku z opóźnieniami w dostawie napisałam maila i otrzymałam odp z prośbą o cierpliwość. Zamówienie miało dotrzeć w ciągu 2 tygodni. Niestety nie otrzymałam zamówienia i nikt nie odpowiadał na moje kolejne maile. Oczekuję zwrotu gotówki . Co mogę zrobić. Prośba o pomoc
2024-11-15 godz: 18:14Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlP.W.
Brak zwrotu gotówki za oddany towar30.08.2014 zakupiłam bluzkę w sklepie internetowym Vesporia.Chcialam anulować zamówienie tego samego dnia.Odmówili.Po odbiorze bluzki odesłałam ją z żądaniem zwrotu gotówki Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam jej.Utrudniony kontakt i zwodzenie klienta że zwrócą w ciągu paru dni.
2024-11-15 godz: 12:55Publiczna
Zamknięta
Brak realizacji zamówienia, brak zwrotu pieniędzy W dniu 4.10 zrobiłam zamówienie na dresy na kwotę 404,79 zł. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam ani zamówienia gdzie dostawałam zapewnienia że za 10 dni przesyłka zostanie wysłana. Po tym terminie kontaktowałam się już w sprawie zwrotu pieniędzy, ale niestety od tego czasu jest brak kontaktu z firmą. W załączeniu dwa maile jakie otrzymałam od firmy.
2024-11-15 godz: 12:11Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu pieniędzy za zamówienie i brak zamówie22.10 zamówiłam dres, do tej pory nie dotarł i już go nie chce. To firma [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Na zamówienie czekam już 14 dni roboczych a dziś napisali po moich chyba setkach mailu że mam czekać kolejne 10 dni roboczych, [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora].... Napisałam, że nie chce tych badziewnych dresów i żądam zwrotu pieniędzy blikiem na moh nr telefonu to już nie odpisali. Nie mam ani pieniędzy ani dresów. Co mam dalej robić?? to jest chore, [UWAGA! Słowo usunięte przez moderatora]!!!!! Chce odzyskać pieniądze 240, 54zl, wysłałam 3 maile dziś że nie będę czekać i chce zwrotu pieniędzy za to zamówienie ale bez odzewu
2024-11-15 godz: 11:38Publiczna
Zamknięta
zwrot środków17 października zakupiłam kurtkę . Po paru dniach otrzymałam towar za pobraniem. Jednak kurtka okazała sie za duża i odesłałam. Towar został odebrany 31 października 2024 r. Do obecnej chwili brak zwrotu środków. Nie odpowiada firma na maile ani też nie odbiera telefonu.
2024-11-15 godz: 10:26Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlM.S.
Pomyłka zamówienia /brak kontaktu Witam zamówiłam 3 miesiące temu ubrania że strony walmart,pi 3 tygodniach dostałam przesyłkę zapłaciłam za pobraniem na poczcie 219 zł, po otwarciu okazało się że w środku było całkiem cos innego niż zamówiłam,okazało się że jakość ciuchów tych które zobaczyłam była okropnej jakości ,materiał najniższej jakości wizualnie do niczego ,wysłałam mnóstwo wiadomości do firmy prosząc i zwrot pieniędzy ,ale do tej pory nic po za wiadomościami typu przepraszamy postaramy się naprawić ten błąd,i tak już od dwóch miesięcy,, ostatnio to wcale nie odpisują nawet tego typu wiadomościami, nie jest to mała kwota więc chce ją odzyskać , proszę bardzo i pomoc
2024-11-15 godz: 08:56Publiczna
Zamknięta
Brak dostawy zamówionego przedmiotu Zamówienie złożyłam 7 listopada, otrzymałam numer przesyłki który nie istnieje, po wpisaniu na stronie kurierskiej brak danych, wysłałam maila z zapytaniem o wysyłkę, brak kontaktu, proszę o zwrot pieniędzy przez platformę tpay natychmiast.