Rodzaj działalności
Wybierz
Status sprawy
Wybierz
Sortuj
Wybierz
2025-03-13 godz: 12:49Publiczna
Rozwiązana
brak zwrotu pieniędzyOtrzymałam w dn. 30-10-2024   lokówkę-suszarkę  esperanza. Towar nie zgodny z zamówieniem, które zostało złożone przez internet w reklamie (Youtube). Nie tak się umówiliśmy , miała być obrotowa, dwie końcówki. Przez telefon [dane usunięte przez moderatora] namówiła mnie Pani na droższą i  lepszą, tymczasem dostałam tanią za ok 40zł, obracać sobie mogę tylko kablem, szczotka cienka a gdzie gruba do podnoszenia włosów. To jakaś kpina za 159,99 zł. [słowa usunięte przez moderatora] pieniądze. Nadmieniam, że nie otrzymałam żadnej faktury/paragonu. Wysyłam towar na adres ten co jest na etykiecie Inpostu zgodnie z tym co mi Pani sugerowała przez telefon. Zwrotu towaru dokonałam 31.10.2024r Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy a zapewniano mi że dokonują wpłaty. W załączeniu dokumenty (maile)
2025-03-13 godz: 12:32Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlE.Z.
Trudności ze zwrotem towaruZamówiłam buty, niestety okazały się niewłaściwym zakupem, chcę zwrócić towar, aby to zrobić trzeba napisać maila aby dostać adres do zwrotu, tak zrobiłam, pisałam kilka razy o adres, sprzedawca nie chce mi go podać, mam prawo zwrócić nietrafiony przedmiot, sprzedawca mi to utrudnia. Chcę móc normalnie zwrócić te buty i odzyskać pieniądze.
2025-03-13 godz: 09:52Publiczna
Zamknięta
Dopłata do paczki Dzień dobry, w październiku zamówiłam kuriera do odbioru paczki. Skorzystałam ze strony taniapaczka.pl. Za pośrednictwem kalkulatora na stronie wyceniłam przesyłkę, był to zwrot więc porównałam parametry z tymi od nadawcy i wszystko się zgadzało. Usługę opłaciłam, niestety kurier pojawił się dopiero po zgłoszeniu monitu do firmy taniapaczka.pl, czyli po około 10 dniach. Paczka została odebrana a dziś, czyli po 4 miesiącach dostałam z tej firmy wezwanie do zapłaty, na kwotę 95.43 zł, z tytułu nie dopłaty spowodowanej błędną wyceną przesyłki. Przesyłka faktycznie była w konkurencyjnej cenią ale parametry się zgadzały więc nie budziło to moich wątpliwości, jednak w sytuacji dodatkowej dopłaty cena już nie jest korzystna. Uważam że firma celowo błędnie wycenia transport a następnie żąda dopłaty, wnioskuje to po komentarzach innych klientów umieszczonych w internecie, skarżących się na podobną sytuację. Ponadto uważam, że celowo paczki nie są odbierane w terminie licząc na to, że klient rozmyśli się lub nada paczkę w inny sposób. A przy czasami niewielkich kosztach nie będzie domagał się zwrotu za niezrealizowane zamówienie. Oczywiście uiszcze opłatę z tytułu windykacji, jednak proszę o przyjrzenie sie opisanej sytuacji, z informacji zamieszczonych w internecie że nie jest to pojedynczy incydent, a działania firmy są [słowo usunięte przez moderatora].
2025-03-13 godz: 09:51Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlT.K.
wcześniejsze rozwiązanie umowyTemat: Wniosek o pomoc prawną w związku z wcześniejszym rozwiązaniem umowy z Netią panie i panowie Proszę o pomoc w sporze z Netią dotyczącym wcześniejszego rozwiązania umowy o świadczenie usług Internetu. 1. Opis sytuacji W dniu 28 lutego 2025 roku przeprowadziłem się do nowego mieszkania i skontaktowałem się z Netią w celu przeniesienia usługi Internetu na nowy adres. Dostałem jednak informację, że technicznie nie mogą świadczyć usługi w nowej lokalizacji (mimo, że w mieszkaniu jest router Netia od innego właściciela i dostęp do światłowodu). W trakcie rozmowy telefonicznej pracownicy Netii poinformowali mnie, że nie mogę rozwiązać umowy wcześniej tylko dlatego, że się przeprowadzam. Powiedziano mi, że nie ma znaczenia, czy korzystam z internetu, czy nie – muszę płacić do końca umowy. Obecna umowa obowiązuje od 2 stycznia 2025 roku na okres 24 miesięcy. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Netia zażądała kary umownej w wysokości 1000 zł. 2. Co już zostało zrobione? Napisałem do Netii oficjalne pismo z prośbą o wcześniejsze rozwiązanie umowy bez kary, powołując się na niemożność świadczenia przez Netię usług pod nowym adresem. Netia odpowiedziała, że ​​wyłączenie usług nastąpi w kwietniu, jednak wysokość kary za rozwiązanie umowy nie została jeszcze określona. Analizowałem regulację „Netii”, która stanowi, że w przypadku niewykonania usługi abonent ma prawo natychmiastowego rozwiązania umowy. 3. Czego oczekuję od Netii? Natychmiastowe rozwiązanie umowy bez kary, jeżeli Netia nie wywiąże się ze swoich zobowiązań i nie będzie w stanie świadczyć usługi zgodnie z umową. Z uwagi na to, że nie korzystam z usługi, zrzekam się wszelkich dodatkowych opłat, w tym dodatkowej opłaty miesięcznej. Jasna i pisemna odpowiedź dotycząca podstawy prawnej decyzji o nałożeniu kary. Przeanalizuj moją sytuację i wskaż, jakie kroki prawne mogę podjąć. Korespondencję z Netii oraz ważne dokumenty przesyłam w załącznikach. Z góry dziękuję za pomoc.
2025-03-13 godz: 09:27Publiczna
Zamknięta
Brak zwrotu środków 22 stycznia 2025 kupiłam komplet dresowy za 259zl. Zamówienie dotarło bardzo szybko, ale okazało się, że nie spełnia moich oczekiwań. Odesłałam paczkę i 29 stycznia dostałam maila, że mój zwrot został przyjęty. Zgodnie z regulaminem pieniądze powinny zostać zwrócone do 14 dni, ale tak się niestety nie stało. 19 lutego napisałam maila z prośbą o informację (na podany nr tel. nie można się dodzwonić) . Dostałam odp. 20 lutego, że bardzo przepraszają za opóźnienie i że potrzebują trochę więcej czasu na finalizację mojej sprawy. Kolejnego maila wysłałam 11 marca prosząc o natychmiastowy zwrot pieniędzy. Dzień później dostałam odp., że w dalszym ciągu potrzebują więcej czasu, ale dziękują za moją cierpliwość i zdają sobie sprawę, że sytuacja może być frustrująca. Na tego maila odpisałam w tym samym dniu czyli 12 marca dając im 2 dni na zwrot i jednocześnie informując, że po tym czasie sprawę zgłoszę do Rzecznika Praw Konsumenta i na Policję. Na tego maila dostałam odp. w dniu dzisiejszym (13.03.2025): "Pragniemy serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z opóźnieniami w zwrotach środków oraz w wysyłce zamówień, które mogły wpłynąć na Wasze doświadczenia zakupowe. W ostatnim czasie nasza firma przechodziła intensywny okres rozwojowy, związany z realizacją projektów dofinansowanych z dotacji unijnej. Niestety, dynamiczny rozwój przyniósł ze sobą wyzwania, które wpłynęły na naszą codzienną działalność. W związku z zaistniałą sytuacją, zgłosiliśmy się o pomoc do Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), aby zasięgnąć wiedzy na temat najlepszych praktyk i możliwych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z obowiązującego nas prawa, które zobowiązuje nas do realizacji zwrotów środków nie później niż w ciągu 14 dni od jego zgłoszenia. Z pełnym zaangażowaniem pracujemy nad tym, aby przywrócić pełną sprawność operacyjną naszej firmy. Zobowiązujemy się do zwrócenia wszelkich zaległych środków do 21.03. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość. Ponadto, pragniemy poinformować, że od marca system zwrotów zostanie w pełni ustabilizowany, a wszelkie opóźnienia tego rodzaju nie będą się już powtarzać. Nowa kolekcja będzie wysyłana w terminie, co pozwoli nam na jeszcze lepsze spełnianie Waszych oczekiwań. Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za zrozumienie oraz zaufanie, jakim nas obdarzacie." Na maila odpisałam, że to tylko gra na zwłokę i nie będę dłużej czekała.
2025-03-13 godz: 09:17Publiczna
Zamknięta
towar niezgodny z zamówieniemNa facebooku zamówiłam skórzane buty firmy Rieker ,rozmiar 37,5 na kwotę 210 zł. za pobraniem. Kurier dostarczył przesyłkę , którą opłaciłam. Po otwarciu okazało się , że otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem - szmaciane wciągane buciory w rozmiarze 39. Proszę o podanie dokładnego adresu w celu zwrotu towaru i oczekuję zwrotu kosztów zakupu .
2025-03-13 godz: 08:43Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.M.
Brak pieniędzy za zwrot zamówienia 17.02.2025 firma la sagil zarejestrowała w swoim systemie mój zwrot zamówienia - otrzymałam maila z informacją. Do dziś nie otrzymałam zwrotu gotówki za zwrócone zamówienie i proszę o zwrot należnej kwoty 212,40zł. Pisałam do nich maila z prośbą o wyjaśnienie i nie otrzymałam odpowiedzi. Od tygodnia codziennie kilkakrotnie próbuje się do nich dodzwonić i niestety bezskutecznie. Oczekuję zwrotu należności za odesłane zamówienie.
2025-03-13 godz: 08:37Publiczna
Zamknięta
Niewłaściwy towarZamówiłam buty za 210 zł a otrzymałam towar niezgodny z zamówieniem. Oczekuję zwrotu pieniędzy to odeślę towar. Banalne [słowo usunięte przez moderatora]
2025-03-13 godz: 07:35Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlI.Ł.
Brak pieniędzy za zwrócony towarW dniu 10.01.2025 wysłałam zwrot zakupionego towaru. W dniu 15.01.2025 otrzymałam informację, że sprzedawca otrzymał zwrot i w ciągu 14 dni dokona przelewu na moje konto. Termin zwrotu 29.01.2025. Dziś jest 13.03.2025 i wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Pomimo wielokrotnego przypominania wciąż przelewu nie otrzymałam.
2025-03-12 godz: 19:57Publiczna
Zamknięta
Od
avatar-urlB.J.
zamówienieDokonałam zamówienia w sklepie KARKO na kwotę 730,24 05.03.2025, do dziś brak realizacji. Podjęte próby kontaktu e-mail, telefon bezskuteczne. Informacje na temat sklepu które znalazłam w internecie niestety nie są dobre. Obawiam się że zostałam oszukana. Żądam zwrotu pieniędzy.