TAP Air Portugal

TAP Air Portugal

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-06-19 godz: 11:44
Od
avatar-urlP.R.
Publiczna
Rozwiązana

Odrzucona reklamacja uszkodzonego bagażu

Podczas lotu z Lizbony do Warszawy z linią TAP Air Portugal (lot TP 1204 w dn. 29 maja 2024) nasz bagaż został uszkodzony. Zauważyliśmy uszkodzenie dopiero w domu, dlatego nie zgłosiliśmy go na lotnisku w lost&found. Zgodnie z przepisami zgłosiłem reklamację do TAP w ciągu 7 dni od lotu tj. w dn. 4 czerwca 2024 poprzez Messengera ponieważ oficjalny formularz zgłoszeniowy kilka razy wyrzucił błędy i uniemożliwiał zgłoszenie. Treść mojej reklamacji nie była chyba uważnie czytana, bo 2 razy dostałem odpowiedzi: 1. w dn. 17.06.2024 - pouczono mnie o konieczności zgłoszenia uszkodzenia na lotnisku w lost&found - na co odpowiedziałem ponownie, że zauważyliśmy uszkodzenie dopiero w domu 2. w dn. 18.06.2024 - powołano się na przepisy mówiące o tym, że trzeba zgłosić uszkodzony bagaż w ciągu 7 dni od lotu. Po raz kolejny, tym razem za pośrednictwem Konsumersi.pl zwracam uwagę, że zgłosiłem reklamację do TAP w ciągu 7 dni od lotu. Oczekuję kompensacji od TAP z tytułu uszkodzonego bagażu. Załączam zrzuty ekranu wymiany wiadomości na Messengerze, zdjęcia uszkodzonego bagażu oraz zawieszki na bagażu oraz zrzuty ekranu e-maili.(czytaj więcej)