- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

TwojePasy.pl

15 kwietnia złożyłam i opłaciłam zamówienie nr 2456. Otrzymałam informację, że towar w wybranym kolorze jest niedostępny oraz prośbę o podanie danych do zwrotu zapłaty. Wiadomość trafiła do folderu Spam i dopiero po kilku dniach kontynuowałam korespondencję z firmą, podając nr konta do zwrotu płatności. Poinformowano mnie, że nastąpi to najszybciej , jak tylko możliwe. Dzisiaj mamy ostatni dzień maja, a pieniądze nadal nie wróciły na moje konto. Zaznaczam, że 22 maja wysłałam w wiadomości e-mail Wezwanie do zapłaty należnej kwoty wraz z odsetkami, wyznaczając 7 dni kalendarzowych na spłatę. W załączniku znajdą Państwo historię korespondencji. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej sprawy.(czytaj więcej)