"MGI POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

"MGI POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Zamknięta

Brak zwrotu za zakup

24 kwietnia zakupiłam w sklepie internetowym Bricomarche meble ogrodowe, zakup opłaciłam przelewem. 25 kwietnia sklep wysłał do mnie informacje, że z powodu błędu systemowego mojego zamówienie zostanie anulowane a pieniądze zwrócenie na moje konto w ciągu 14 dni. Minęło 14 dni i pieniędzy nie było, wystosowałam wiadomość z prośbą o zwrot. 28 maja czyli 34 dni po anulowaniu zamówienia BOK odezwał się do mnie, że pieniądze nazajutrz wpłyną na moje konto a problem z zwrotem spowodowany był zmianami w spółce ?! Dziś 36 dzień a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Co mogę zrobić w tej sytuacji żeby odzyskać pieniądze i nalezne mi już odsetki jeśli sklep nie zareagował na moje wezwanie do zapłaty ? (czytaj więcej)