Viaplay Group Sweden AB

Viaplay Group Sweden AB

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
2024-05-14 godz: 09:09
Od
avatar-urlK.F.
Publiczna
Zamknięta

Podwójnie pobierana płatność przez Viaplay

Dzień dobry, Chciałbym zgłosić problem związany z subskrypcją na platformie Viaplay. Przez wiele ostatnich miesięcy Viaplay pobierał ode mnie środki za subskrypcję, mimo że posiadam aktywną subskrypcję u mojego operatora telewizyjnego, UPC. Oznacza to, że przez ten czas płaciłem podwójnie za tę samą usługę. Otrzymałem informację od konsultanta działu obsługi klienta Viaplay, że subskrypcje od partnera (UPC) i bezpośrednio od Viaplay to dwie różne instancje, które mogą być aktywne symultanicznie. Jednakże w moim przypadku korzystanie z dwóch instancji nie było możliwe, ponieważ mam tylko jedno konto Viaplay. Konsultant stwierdził, że to na mnie spoczywa obowiązek pamiętania o aktywnych subskrypcjach i że wszystko odbyło się zgodnie z regulaminem, co rzekomo nie daje podstaw do reklamacji. Czuję się w tej sytuacji oszukany i źle potraktowany. Brak jasnej informacji o możliwych dublujących się subskrypcjach uważam za nieetyczny. Jako konsument nie zostałem odpowiednio poinformowany o ryzyku podwójnych opłat. Mimo moich prób zgłoszenia reklamacji, konsultant odpowiadał wymijająco i dopiero po trzeciej próbie podał mi adres e-mail do kontaktu. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu środków pobranych z mojej karty za miesiące, w których subskrypcje były zdublowane. Liczę na wsparcie w rozwiązaniu tej sprawy. Dodatkowe informacje: - Kontaktowałem się z działem obsługi klienta Viaplay, ale moje reklamacje zostały odrzucone. - Mam jedno konto Viaplay, które było używane zarówno dla subskrypcji od UPC, jak i bezpośrednio od Viaplay. - Konsultant nie przedstawił jasnej drogi rozwiązania problemu i nie udzielił odpowiedniego wsparcia. Proszę o pomoc w odzyskaniu niesłusznie pobranych środków. Pozdrawiam, [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)