- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

iBOOD Sp. z o.o.

3 kwietnia zgłosiłem do sprzedawcy reklamację na smartwatcha OOQE Watch Pro 6. Zegarek źle pokazuje godzinę. Trzeba go łączyć z telefonem żeby znowu zaczął pokazywać dobry czas. Czyli nie działa podstawowa funkcja zegarka. W reklamacji wyraźnie zaznaczyłem, że jest to reklamacja na niezgodność towaru z umową. Tymczasem iBood w odpowiedzi (chyba automatycznej) skierował mnie do warunków gwarancji. Odpisałem tego samego dnia: "nie składam reklamacji z tytułu gwarancji tylko z tytułu niezgodności towaru z umową (ustawowo) do sprzedawcy, czyli do iBOOD. Także proszę mnie nie przekierowywać do gwaranta." Ja nie chcę korzystać z gwarancji. Mam jako konsument ustawowe prawo do kierowania reklamacji do sprzedawcy. Ponieważ zabrakło odpowiedzi na moją reklamację w ustawowym terminie zgodnie z prawem jest ona uznana. Oczekuję w tej sytuacji zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Załączam zrzut ekranu z konta iBood.(czytaj więcej)