- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Cellublue

W dniu 19/06/2024 otrzymałam swoje zamówienie natomiast towar, który był w środku nie był tym masażerem który zamawiałam. Napisałam wiele wiadomości niestety nie otrzymałam odpowiedzi. Chciałabym się dowiedzieć jak można tą sprawę rozwiązać. Ja chce otrzymać masaże który zamówiłam i chce dostać odpowiedź jak firma chce to załatwić. Nie ukrywam, że prawie miesiąc czekałam na dostawę to otrzymałam jeszcze towar którego nie zamawiałam. (czytaj więcej)
Otrzymałam paczę ale nie zamówionym towarem tylko innym gorszym nie można w rządek sposób skontaktuj się i prosić o zwrot pieniędzy(czytaj więcej)
Na moją reklamacje firma odpisała mi następującą wiadomość: Dzień dobry, tak jak wielokrotnie informowaliśmy mailowo, Pani paczka została ponownie nadana ponieważ pierwsza przesyłka nie została przez Panią odebrana z punktu odbioru. Są to absolutnie błędne informacje!!!! Kontakt był tylko 27.03.24 r i dopiero po moich wielokrotnych interwencjach na wszystkich możliwych portalach została przesłana mi informacja ze wyślą raz jeszcze paczke, mimo że już nie chciałam towaru i wielokrotnie Pisałam o zwrot gotówki. Firma Cellublue napisała że nie odebrałam paczki, jakby to była moja wina!!!! Poniżej wklejam informację od nich dlaczego tej paczki nie odebrałam!!! Może warto było zaznaczyć że to z ich winy!!! [dane usunięte przez moderatora](Cellublue) 27 mars 2024, 17:54 UTC+2 Dzień dobry, przepraszamy za sytuację, okazało się że był to błąd po stronie naszego systemu wysyłkowego. Nadamy paczkę jeszcze raz, już z poprawnym numerem. Pozdrawiamy, zespół Cellublue Miesiąc później, po wieku, wieku interwencjach dostałam wiadomość: Dzień dobry, najmocniej Panią przepraszamy za tą sytuację. Przez nasz błąd techniczny zamówienie zostało nadane błędnym numerem telefonu, a kolejna paczka faktycznie jeszcze do Pani nie dotarła. Oczywiście taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, jeszcze raz przepraszamy. Wysyłamy Pani paczkę ponownie, a jako rekompensatę do zamówienia dodamy prezent. Tym razem przesyłka napewno dotrze. Pozdrawiamy, zespół Cellublue Zamówienie złożyłam 10.03, jest 01.05 i nadal nie mam paczki, wpisałam poprawne dane i od razu opłaciłam. Firma odpisała jakby to była moja wina że sobie nie odebrałam. 0rzez miesiąc Pisałam że nie chce nowego zamówienia tylko zwrot na co dostaję informacje ze za późno bo juz wysłali... (czytaj więcej)
10.03.2024 r zamówiłam produkty, zostały wysłane z błędnymi danymi przez co paczka nie mogła być odebrana. Jedyna wiadomość jaką dostałam 27.03 że wyślą jeszcze raz. Od tamtej pory nie ma ani zamówienia ani zwrotu pieniędzy mimo nieustannego kontaktu z mojej strony. Pisałam maile, wiadomości na messengerze, instagramie i zgłoszenia na stronie. Chcę zwrotu pieniędzy (ponad 400 zl) ale nie ma żadnego odzewu od tej firmy(czytaj więcej)