- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

CONCEPT 101 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dnia 14.03.2024 zamówiłam w sklepie internetowym naoko-store.pl płaszcz: Klasyczny Trencz Blossom Trail - L, który otrzymałam 21.03.2024. Płaszcz nie spełnił moich oczekiwań, w związku z czym odesłałam go z powrotem 22.03.2024. Paczkę dostarczono 25.03.2024. Od tamtego czasu czekam na zwrot pieniędzy za pośrednictwem serwisu Paypo. Sklep twierdzi, że paczkę zarejestrowali 28.03.2024, weryfikacja przebiegła pozytywnie. Nawet jeśli zarejestrowali zwrot 28.03 (choć moim zdaniem liczy się data fizycznego dostarczenia paczki, a nie procesowania sprawy przez firmę), to i tak minęło 14 dni na zwrot pieniędzy. Sklep otrzymał ode mnie wezwanie do zapłaty. Oczekuję zwrotu kosztów wraz z ustawowymi odsetkami. (czytaj więcej)