Łukasz JAROSIŃSKI INTERLOOK Sklep Internetowy

Łukasz JAROSIŃSKI INTERLOOK Sklep Internetowy

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Zamknięta

Reklamacja nowo dostarczonego towaru anulowana

Dzień dobry. Dnia 17 marca 2024 roku zamówiłam towar w sklepie internetowym Interlook. Za towar i wysyłkę zapłaciłem Blikiem, aby zamówienie zostało szybko i bezproblemowo zrealizowane. Dnia 19 marca otrzymałam przesyłkę. Po otwarciu okazało się, że towar jest uszkodzony i bardzo niechlujnie wykonany, natychmiast zrobiłam zdjęcia i złożyłam reklamację w sklepie Interlook. Od złożenia reklamacji minął tydzień, a od sprzedającego żadnej informacji co z reklamacja... Czy wymienią towar, czy oddadzą pieniądze... Dosłownie nic. Dlatego napisałam wiadomość, żeby się przypomnieć... Ale nadal zero odzewu. Od złożenia reklamacji minęło 20 dni kalendarzowych, a sprzedający nie raczył nawet maila napisać co dalej z reklamacja. Coś mnie tknęło, żeby zalogować się na stronę sprzedawcy i przejrzeć zakładki z zamówieniami, reklamacjami itd. No i tu moje zdziwienie... Widnieje informacja, że "REKLAMACJA ANULOWANA". Nie ma więcej żadnej informacji... Dlaczego anulowali, kiedy, na jakiej podstawie. To jest normalnie kpina jak postępuje sprzedawca z kupującymi. Żądam od sprzedawcy wymiany towaru na kompletny, cały i wykonany schludnie lub zwrot pieniędzy za towar. P.S. Przeglądając stronę internetową Interlook zauważyłam, że jak odsyła się towar na reklamacje do sprzedawcy to ten zaniża kwotę zwrotu o koszt kuriera. Z jakiej racji? Z tego co mi wiadomo to na początku roku 2023 weszła dyrektywa Omnibus, która mówi jasno, że to sprzedawca ma obowiązek odebrać na swój koszt reklamowany towar, naprawić go lub wymienić i dostarczyć na swój koszt do kupującego. Także nie rozumiem postępowania sklepu Interlook.(czytaj więcej)