- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Łukasz JAROSIŃSKI INTERLOOK Sklep Internetowy

Dzień dobry. Dnia 17 marca 2024 roku zamówiłam towar w sklepie internetowym Interlook. Za towar i wysyłkę zapłaciłem Blikiem, aby zamówienie zostało szybko i bezproblemowo zrealizowane. Dnia 19 marca otrzymałam przesyłkę. Po otwarciu okazało się, że towar jest uszkodzony i bardzo niechlujnie wykonany, natychmiast zrobiłam zdjęcia i złożyłam reklamację w sklepie Interlook. Od złożenia reklamacji minął tydzień, a od sprzedającego żadnej informacji co z reklamacja... Czy wymienią towar, czy oddadzą pieniądze... Dosłownie nic. Dlatego napisałam wiadomość, żeby się przypomnieć... Ale nadal zero odzewu. Od złożenia reklamacji minęło 20 dni kalendarzowych, a sprzedający nie raczył nawet maila napisać co dalej z reklamacja. Coś mnie tknęło, żeby zalogować się na stronę sprzedawcy i przejrzeć zakładki z zamówieniami, reklamacjami itd. No i tu moje zdziwienie... Widnieje informacja, że "REKLAMACJA ANULOWANA". Nie ma więcej żadnej informacji... Dlaczego anulowali, kiedy, na jakiej podstawie. To jest normalnie kpina jak postępuje sprzedawca z kupującymi. Żądam od sprzedawcy wymiany towaru na kompletny, cały i wykonany schludnie lub zwrot pieniędzy za towar. P.S. Przeglądając stronę internetową Interlook zauważyłam, że jak odsyła się towar na reklamacje do sprzedawcy to ten zaniża kwotę zwrotu o koszt kuriera. Z jakiej racji? Z tego co mi wiadomo to na początku roku 2023 weszła dyrektywa Omnibus, która mówi jasno, że to sprzedawca ma obowiązek odebrać na swój koszt reklamowany towar, naprawić go lub wymienić i dostarczyć na swój koszt do kupującego. Także nie rozumiem postępowania sklepu Interlook.(czytaj więcej)