- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

FHU NAVI-BOCIAN TOMASZ BOCHNIARZ

W dniu 25-10-2023 r. została naprawiona nawigacja w serwisie. Następnie serwis wysłał ją kurierem DPD, który twierdził, że nie mógł się skontaktować ze mną telefonicznie odesłał przesyłkę do nadawcy. Serwis po powrocie dzwonił co się stało, że nie odebrałem przesyłki. Po ustaleniu o ponownym dostarczeniu kurier ponownie odesłał przesyłkę bez kontaktu ze mną twierdząc o braku odebrania połączenia. Być może gdzieś dzwonił ale nie do mnie bo ja dopiero się z nim kontaktowałem o co chodzi z odsyłaniem i pan kurier z wielkimi wyzwiskami do mnie stwierdził że on nie będzie nadskakiwał bo on czasu nie ma a ja powinienem być w domu jeśli zamawiam przesyłkę. Fakt jest taki, że nie wiedziałem o zamówionej przesyłce od serwisu bo kurier nie przesłał takiej wiadomości że zostanie podjęta próba dostarczenia przesyłki. Po kontakcie z kurierem trzecia próba doszła do skutku i przesyłka została dostarczona. Jednak nie otworzyłem przesyłki przy odbiorze a dopiero w niedziele kolejnego dnia. Po otworzeniu przesyłki z nawigacją i podłączeniu kostki z zasilaniem okazało się, że nawigacja jest uszkodzona i ma uszkodzoną matrycę. Paczka była zabezpieczona a dodatkowo był załączony chyba mój uszkodzony po wymianie wyświetlacz. W niedziele zaraz kontaktowałem się z serwisem i Pan odebrał i ustaliliśmy o konieczności kontaktu z kurierem DPD aby spisać formularz z uszkodzenia przesyłki. Po dostarczeniu formularza serwis złożył reklamacje która została odrzucona przez DPD. Serwis miał robić kolejne odwołanie od decyzji DPD ale czy doszło do odwołania nie mam pojęcia. Po kolejnym kontakcie z serwisem okazało się, że serwis proponuje mi naprawę po kosztach tj 400 zł bo inaczej nie może aby sobie nie generować kosztów. Moje pytanie jest takie serwis za naprawę zainkasował bo mam paragon, kurier za przesyłkę również skasował. No i zostałem ja jako klient który wysłał nawigację do naprawy która została zwrócona do mnie uszkodzona. Dla mnie jest to nie ważne czy uszkodzenie powstało z winy serwisu czy też kuriera ale ja poniosłem koszt naprawy a teraz mam ponieść kolejne koszty naprawy bo brakuje winnych. Sprawę również zgłosiłem do Tucholskiego Rzecznika praw konsumenta i tu Serwis również odniósł się, że on nie może być winnym uszkodzenia przesyłki i w jakiejś części obarczając mnie jako konsumenta odpowiedzialnością, że to ja mogłem celowo uszkodzić nawigację. W tej chwili od czasu wysłania nawigacji do naprawy to ja nie mogę w pełni korzystać z nawigacji, radia i telefonu w moim aucie. Normalnie brakuje słów na brak odpowiedzialności serwisu czy kuriera DPD. No ale są to dwa podmioty gospodarcze i myślę, że dlatego żaden nie ma chęci podjąć się odpowiedzialności za nie wywiązanie się z dostarczenia nieuszkodzonej przesyłki. Od firmy DPD czy też serwisu oczekuję naprawienia wyrządzonej szkody na mojej nawigacji tak abym w pełni mógł korzystać a jeśli nie to zwrot poniesionych kosztów naprawy. (czytaj więcej)