- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

ZooArt Marek Postrzech, Wyspa Wisła Marek Postrzech

Witam Mam pytanie co zrobić w takiej sytuacji. Zamówiłam karmę dla psa, dla kota, żwirek i suplementy. Za wszystko zapłaciłam 333. 91 zł. Niestety paczka została uszkodzona z ich winy, była źle zabezpieczona. Kontaktowałam się ze sklepem, i oni zaproponowali mi zwrot. Na co się nie zgodziłam, bo po pierwsze nie mam czasu na umawianie się z kurierem, po drugie nie mam jak tego spakować, po trzecie mój pies i kot zaczęli jeść to co przyszło.... Karma kota w sumie nie jest uszkodzona no ale spakowana na odwal się. Suplementy w wiaderku wykrzywionym miało być na prezent dla znajomej. Karma dla psa ucierpiała najbardziej bo to karma półwilgotna i kontakt z powietrzem sprawił że część wyschła. Nie mam też pewności czy faktycznie jest 12 kg jak zadeklarował producent. Przez tę dziurę mogło trochę karmy ubyć. Po wymianie maili z tym sklepem zaproponowali mi rabat 20 zł Uważam że to bardzo niski rabat w porównaniu do szkód. Oczekuję 50 zł zwrotu na konto i tak uważam że to mało. Sklep przed chwilą napisał że 30 może mi dać. Jestem wieloletnią klientką tego sklepu i myślę że to były moje ostatnie zakupy. Więc nie chcę żadnego rabatu tylko zwrot min 50 zł. Protokół ze zdjęciami został wysłany do sklepu (czytaj więcej)
Witam zamówiony towar tj karma dla zwierząt z dn 08.02.24 przyjechał do mnie spleśniały poprosiłam o wymianę produktu, kolejny również był spleśniały. Zażądałam zwrotu pieniędzy w mailu wraz z załączonymi filmami i zdjęciami 17.02.24 do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy Zamówienie dotyczyło karmy dla psa i kotów na łączną kwotę 328,85zł. Karma dla kotów nie nadawała się do spożycia koszt do zwrotu= 152.88zł. Bardzo niemiła obsługa(czytaj więcej)