- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

PREMIUMTECH Sp. z o.o. Sp.k.

Kupiłem nowy komputer na gwarancji. Ponieważ komputer otrzymałem uszkodzony, w pierwszej kolejności zgłosiłem reklamację z żądaniem wymiany na nowy lub zwrot pieniędzy. Zamiast tego Sprzedawca bez żadnej informacji wykonał naprawę gwarancyjną i nadal bez informacji odesłał komputer po dwóch tygodniach. Z protokołu naprawy okazało się, że komputer nie jest nowy, że był już 4 razy w naprawie oraz że gwarancja nie jest na rok, a na miesiąc co potwierdziłem w serwisie producenta. W związku z tym ponownie zgłosiłem niezgodność towaru i w związku z tym zwrot. Sprzedawca mimo to odrzuca moje odstąpienie od umowy i mimo pisemnej informacji od producenta twierdzi, że komputer jest nowy i na gwarancji. Na swoje słowa nie przedstawił żadnego dokumentu. Komputer jest zwrócony do sprzedawcy. Wg. producenta komputer był 4 razy naprawiany i gwarancja skoczyła się 13 lutego. Sprzedawca zaprzecza. Ponadto w serwie HP dostałem informacje, że ten Sprzedawca jest partnerem sprzedającym urządzenia typu "refurbished", a nie nowe. A zakupu urządzeń dokonuje u dystrybutora HP. Poprosiłem o przedstawienie dokumentu zakupu u dystrybutora HP, który mógłby wskazać stan komputera w dniu zakupu przez firmę Premium-Tech oraz stan gwarancji. Od tego czasu brak odpowiedzi od Sprzedawcy.(czytaj więcej)