- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

CITY DRIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Dnia 20.02.2024r. dokonałam za pomocą aplikacji Bolt Food zamówienia na kwotę 93.94 z dostawą do domu. Adres został ustalony. Ustawiłam go w aplikacji oraz dodatkowo opisałam w tzw. 'uwagach dla kuriera'. Kurier jednak postanowił zostawić jedzenie pod numerem 58 ((: Jest to stosunkowo daleko od numeru 13, w szczególności w obliczu tego, że jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową. Aplikacja nie posiada infolinii, sprawę zgłosiłam za pomocą ich formularza. Dostałam odpowiedź, że jakaś ich wewnętrzna pinezka lokalizacyjna była ustawiona gdzie indziej i tam kurier zostawił jedzenie. Podkreślam jednak, że ja żadnej pinezki nie ustawiłam, wpisałam wyłącznie adres (poprawnie, jest to widocznie w aplikacjach). Z kurierem nie mogłam się skontaktować ani telefonicznie ani poprzez wiadomość, nie odbierał i nie odpisywał. Ze strony aplikacji kontakt jest zerowy. Stwierdzili, że mam sobie pójść pod jakieś randomowe drzwi, pod którymi kurier zostawił jedzenie, a zwrotu środków nie otrzymam. Uważam, że jest to absurdalna sytuacja. Adres został podany poprawnie, a aplikacja dostarczyła zamówienie zupełnie gdzie indziej. Kontakt z ich kurierami jest zerowy tak samo jak z działem obsługi klienta. Po prostu przestali mi odpisywać i w żaden sposób nie ustosunkowali się do tego, dlaczego postanowili dostarczyć zamówienie pod inny adres niż ten wskazany podczas składania zamówienia. Proszę o pomoc w odzyskaniu moich środków oraz wyciągnięcie konsekwencji z zaistniałej sytuacji wobec firmy. Patrząc chociażby po ich opiniach na Sklepie Play nie tylko mnie dotknęła taka sytuacja lub inną równie nieprzyjemna.(czytaj więcej)