CITY DRIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

CITY DRIVE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Rozwiązana

Niedostarczenie zamówienie oraz odmowa zwrotu

Dnia 20.02.2024r. dokonałam za pomocą aplikacji Bolt Food zamówienia na kwotę 93.94 z dostawą do domu. Adres został ustalony. Ustawiłam go w aplikacji oraz dodatkowo opisałam w tzw. 'uwagach dla kuriera'. Kurier jednak postanowił zostawić jedzenie pod numerem 58 ((: Jest to stosunkowo daleko od numeru 13, w szczególności w obliczu tego, że jestem osobą z niepełnosprawnością ruchową. Aplikacja nie posiada infolinii, sprawę zgłosiłam za pomocą ich formularza. Dostałam odpowiedź, że jakaś ich wewnętrzna pinezka lokalizacyjna była ustawiona gdzie indziej i tam kurier zostawił jedzenie. Podkreślam jednak, że ja żadnej pinezki nie ustawiłam, wpisałam wyłącznie adres (poprawnie, jest to widocznie w aplikacjach). Z kurierem nie mogłam się skontaktować ani telefonicznie ani poprzez wiadomość, nie odbierał i nie odpisywał. Ze strony aplikacji kontakt jest zerowy. Stwierdzili, że mam sobie pójść pod jakieś randomowe drzwi, pod którymi kurier zostawił jedzenie, a zwrotu środków nie otrzymam. Uważam, że jest to absurdalna sytuacja. Adres został podany poprawnie, a aplikacja dostarczyła zamówienie zupełnie gdzie indziej. Kontakt z ich kurierami jest zerowy tak samo jak z działem obsługi klienta. Po prostu przestali mi odpisywać i w żaden sposób nie ustosunkowali się do tego, dlaczego postanowili dostarczyć zamówienie pod inny adres niż ten wskazany podczas składania zamówienia. Proszę o pomoc w odzyskaniu moich środków oraz wyciągnięcie konsekwencji z zaistniałej sytuacji wobec firmy. Patrząc chociażby po ich opiniach na Sklepie Play nie tylko mnie dotknęła taka sytuacja lub inną równie nieprzyjemna.(czytaj więcej)