- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Skylark Records

Zakupiłem towar (12.12.2023) na kredyt w sklepie Skylark poprzez Santander Consumer, który okazał się wadliwy. Zwróciłem go w ciągu tygodnia (18.12.2023). Sprzedawca nie zamknął umowy z bankiem, a ja nie zdążyłem wysłać do banku wniosku o anulowanie kredytu w ciągu 2 tygodni, ponieważ bank telefonicznie doradzał mi, aby to sprzedawca to zrobił. W efekcie złożyłem odstąpienia od umowy, kredyt jest aktywny, nie posiadam towaru, bank nie może pomóc i nie odpowiada na listy, a sprzedawca odmawia rozmowy i w korespondencji twierdzi, że to bank powinien anulować kredyt. Dodatkowo, mimo iż niejednokrotnie dzwonię i wysyłam do nich obu otwarte listy, nie nawiązują ze sobą kontaktu w tej sprawie.(czytaj więcej)