- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

SIMPLE Cezary Węgierski

Dzień dobry, Właściciel firmy nie odpowiada na telefony, SMS ani maile. Towar przeze mnie zamówiony nie był na stanie sklepu, i czas realizacji był znacznie wydłużony w stosunku do podawanego na stronie. Właściciel sklepu wyszedł z propozycją wymiany na inny okap, po czym kontakt ucichł. Po wielu próbach kontaktu napisałem, że rezygnuje z zamówienia. Mimo kilkukrotnego przypomnienia o zwrocie pieniędzy, i jednokrotnego zapewnienia, że zwrot nastąpi dnia kolejnego. Mam dalszy brak środków na koncie. Proszę o pomoc Pozdrawiam, WW(czytaj więcej)
W dniu 27.04.2024 zakupiłem w sklepie eokapy.pl okap Faber Cylindra Plus czarny matowy przyścienny. Niestety właściciel nie odpowiada na żaden kontakt (telefoniczny oraz mailowy) z mojej strony z prośbą o wysłanie zamóionego towaru bądź zwrot pieniędzy. Czytając komentaże skłaniam się do próby odzyskania pieniędzy.(czytaj więcej)
Zamówienie w oficjalnym sklepie internetowym eokapy.pl które zostało opłacone 04 lutego b.r. nie zostało zrealizowane przez sklep. Wysyłka zakupionego towaru miała nastąpić w następnym dniu po zakupie. Pomimo wielu podjętych prób brak możliwości skontaktowania się zarówno poprzez e-mail jak i telefon (również w formie SMS). Kontakt niemożliwy. Towar nie został dostarczony. Z uwagi na brak realizacji zamówienia i utratę zaufania odstępuję od umowy i oczekuję na zwrot środków.(czytaj więcej)