- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

Dayson Polska

Sprzęt zakupiłem na 29.05.2024 r w sprzedaży ratalnej w sieci sklepów Media Expert. W dniu 06.06.2024 r, 2h po otrzymaniu przesyłki z urządzeniem przestało ono działać. Tego samego dnia zgłosiłem problem do infolinii Dyson Polska. Reklamacja została przyjęta warunkowo - należało uzupełnić dokumentację techniczną usterki. Po dwóch próbach ustalenia co jest przyczyną niemożności odbioru przez infolinię wysłanego przeze mnie filmu i ustaleniu, że tak duże pliki nie są obsługiwane przez system pocztowy Dyson, dokumentacja została skutecznie uzupełniona. Otrzymałem etykietę zwrotną i wysłałem zapakowany wadliwy towar 14.06.2024 r. Dyson odnotował zwrot 21.06.2024 r. Od tej pory nikt z obsługi nie odpisuje na moje pytania, a infolinia każe czekać na dalsze informacje. Nie są w stanie wskazać co jest powodem opóźnienia lub kiedy jest przypuszczalna data realizacji gwarancji. W efekcie - jestem pozbawiony od 28 dni sprawnego urządzenia PH04 tej firmy. Oczekuję bezzwłocznej wymiany sprzętu.(czytaj więcej)
Brak zwrotu środków za urządzenie prostownica Dayson. Urządzenie zostało zareklamowane, otrzymałam informację, iż nie da jej się naprawić. Nie ma możliwości wymiany na ten sam model. Przyznany został zwrot środków na konto. 2 stycznia 2024r. otrzymałam informacje, iż zwrot w toku, niestety do dnia dzisiejszego pieniążki nie zostały zwrócone. Firma Dayson tłumaczy się problemami technicznymi, tylko dlaczego ja jako konsument mam na tym cierpieć. W przypadku zakupu urządzenia , świadczenie usług Dayson na wysokim poziomie, niestety gorzej jak pojawia się problem. Niestety co trzeci dzień wysyłam informacje ponaglające oraz wykonuję telefony, niestety przepraszają za zwłokę proszą o cierpliwość, operacja w toku. Proszę Państwa o pomoc bo zaczynam wątpić w to, że otrzymam moje pieniądze, a jest to jak dla mnie dość spora kwota.(czytaj więcej)