- Załatw sprawę z firmą
- Aktualności
- Logowanie / Rejestracja

GRUPA PBC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dostałem uszkodzony produkt od firmy (piec ma rysę na obudowie). Sprawa została przeze mnie zgłoszona do ich działu reklamacji. Odnieśli się do tego, że obudowa została zdjęta, co nie jest wymagane w kontekście reklamacji rysy. Odnieśli się do przesyłki, że produkt fabrycznie zapakowany ma folię i gdyby przyszedł porysowany, to folia byłaby uszkodzona. W związku z tym odrzucają reklamację. Ja się potrafię zgodzić z tym, że ogólnie mają takie praktyki, ale moje wątpliwości budzi fakt, że nikt mnie nie zapytał "czy ma Pan zdjęcie pieca z folią i z rysą". Co mogłoby świadczyć chociaż o próbie dociekliwości i próbie bycia sprawiedliwym. Moje zdjęcie niczego nie wyklucza. Ukazuję tylko obudowę pieca z rysą. Dodatkowo widziałem komentarze na googlach, gdzie ludzie wspominają, że spotkali się z podobną praktyką. W związku z tym domniemywam, że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Nie wiem czego oczekuję od firmy, bo nie wiem co jest możliwe. Chciałbym, żeby wzięli odpowiedzialność za swoje praktyki(czytaj więcej)