"SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

"SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Lista spraw zgłoszonych do firmy

Rodzaj działalności
Status sprawy
Sortuj
Publiczna
Zamknięta

Rekojmia

Witam. Posiadam model telefonu s24 zakupiony 1.5roku temu od lutego tego roku telefon był 2x na gwarancji . Brak wibracji . Brak zasięgu. Nieczyta sim. Bateria uszkodzona 2x. Aktualnie wrocil z naprawy i gdzie był problem z bluetooth oraz bateria i innymi rzeczami ktore wyelimonwali zostal problem z bluetooth oni twierdzą ze jest ok. A mi telefon nie potrafi się z zegarkiem połączyć raz dziala bluetooth raz nie. I .co mogę w tej sytuacji zrobić 3x go dać na gwarancji czy mogę prosić o wymianę na nowy (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

PL250323-46824052

W dniu 16.02.2025r. zamówienie na komplet sprzętów AGD plus ubezpieczenie piekarnik parowy oraz piekarnik mikrofalowy numer zamówienia PL250215-44070939. Dostarczono sprzęt w nienaruszonych pudełkach oraz zamontowano, bez instalacji separatora piekarnika. Po pierwszym rozgrzaniu piekarnika zgodnie z zaleceniami dostawcy, drzwiczki od piekarnika dual cook z prawej strony widocznie odstawały. Zgłosiłam niezwłocznie informację do firmy Samsung z prośbą o regulację drzwiczek. Przyjechał serwisant, zarządził wymianę drzwiczek. Kilka dni później przyjechał kolejny serwisant z drzwiami, wymienił drzwi używając siły, po wymianie drzwi nadal odstawały z prawej strony. Serwisant wyciągną urządzenie i stwierdził, że ma wadę mechaniczną sugerując problem z transportem. Korzystałam z opłaconej usługi zadbano, transport i montaż bezpośrednio ze sklepu Samsung. Z uwagi na taką okoliczność zgłoszenie usterki zostało zamknięte. Zgłosiłam reklamację wady fabrycznej dostarczonego sprzętu. Reklamacja została uznana #256141005 w dniu 25.03.2025. dotyczyła piekarnika Samsung NV7B5745PAS/U2 (nr seryjny: 0CPF7WAXA00010V, zamówienie PL250215-44070939) 1. W ramach uznanej reklamacji, w dniu 29.04.2025 po wielu próbach oraz pismach celem ustalenia terminu odbioru wadliwego sprzętu i dostarczeniu nowego dostarczono nowy egzemplarz piekarnika (zamówienie PL250323-46824052), jednak również on posiadał identyczną wadę fabryczną – ślady na dolnej ramie obudowy takie same jak w pierwszym egzemplarzu, oraz problem z dopasowaniem separatora, który wypycha drzwiczki z prawej strony. Oba urządzenia zostały udokumentowane fotograficznie. Wada została uznana przez technika jako fabryczna. Formularz reklamacyjny nie umożliwia zgłoszenia bez numeru seryjnego, nowego piekarnika dlatego w zgłoszeniu posłużyłam się dostarczonym wcześniej opisując ten stan w reklamacji. Urządzenie dostarczone na wymianę nie zostało przyjęte w dniu 29.04.2025 i zostało odebrane przez firmę Zadbano w dniu dostawy z opisem wadliwe. 2. Zakres zgłoszonej reklamacji to Reklamacja dotyczy kompletu urządzeń: piekarnika i mikrofalówki zakupionych w jednej linii wzorniczej, wraz z wykupionymi przedłużonymi gwarancjami (zakup z dnia 16.02.2025). Gwarancje do dzisiaj są przypisane do urządzenia jakiego nie posiadam, jest to spora kwota 700zł piekarnik oraz 300 zł Mikrofalówka. Obecnie nie posiadam piekarnika od dwóch miesięcy, mimo że oddałam w ramach wymiany / zakupu nowego piekarnika i mikrofalii swoje w pełni sprawne i funkcjonalne urządzenie, z których mogłam nadal korzystać. Taki stan rzeczy jest bardzo uciążliwy. 3. Moje żądania Wymiana obu urządzeń (piekarnika i mikrofalówki) na wskazane przeze mnie modele: NV7B5765RAK – piekarnik parowy, NQ5B5713GBK – kuchenka mikrofalowa, lub na lepsze modele wskazane przez Samsung, pod warunkiem ich zgodności kolorystycznej i funkcjonalnej. Przypisanie do nowych urządzeń 3-letnich przedłużonych gwarancji, które zostały aktywowane na sprzęt, który nie został przyjęty. W zamian za wystawione już bony o łącznej wartości 500 zł, które otrzymałam w ramach rekompensaty, za niedogodności oczekuję wymiany sprzętu na wskazane przeze mnie modele. Bony te nie są dla mnie satysfakcjonujące, ponieważ nie rekompensują rzeczywistych strat – w szczególności utraconych rabatów, które oferowali sprzedawcy przy zakupie małego AGD w ramach wymiany sprzętu. Nie żądam zwrotu pieniędzy, ponieważ byłby to krok krzywdzący w stosunku do poniesionych kosztów i utraconych korzyści, oraz czasu prywatnego spędzonego na monitorowaniu tego zgłoszenia zamiast korzystania z urządzenia i sprawiania radości mojej czwórce dzieci, które są pozbawione domowych wypieków oraz potraw z piekarnika od dłuższego czasu(kwiecień 2025. Nadmienię, iż nie otrzymałam decyzji w sprawie treści mojego roszczenia. Tylko propozycję kolejnej wymiany na taki sam model posiadający konstrukcyjną wadę czego dowodzą zdjęcia dwóch różnych urządzeń dostarczonych w odstępie 3 miesięcy od daty zakupu. Zgłosiłam się również listownie do Prezesa firmy opisując sytuację domagając się oficjalnych przeprosin oraz wykonania moich roszczeń z tytułu reklamacji. Uzasadniłam równiż, iż Moja propozycja jest rozsądna i proporcjonalna do zaistniałej sytuacji. Czas, który poświęciłam na monitorowanie, dokumentowanie i obsługę tej sprawy, przekroczył wartość całego zamówienia. Moja opinia o marce Samsung bardzo niekorzystnie się zmieniła. Oczekuję szybkiej i sprawnej realizacji wymiany sprzętów na inny nowszy model, licząc iż będzie wolny od wady produkcyjnej oraz profesjonalnego podejścia do klienta. Firma Samsung, wysyła systemowo nieprawdziwe komunikaty dostaw oraz zwrotów sprzętu. Nie można połączyć się z odpowiednim działem celem pozyskania informacji. Podczas ostatniej rozmowy poinformowano mnie, że skoro ta sprawa tak długo się przeciąga to otrzymam zwrot pieniędzy. Jasno wyraziłam brak zgody na takie rozwiązanie jako krzywdzące mnie po tak długim czasie oczekiwania na jakiekolwiek decyzje ze strony firmy. Proszę o pomoc w wyegzekwowaniu moich roszczeń względem tego producenta. Z poważaniem, [dane usunięte przez moderatora](czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Naprawa telefonu na gwarancji

Telefon samsung galaxy Z flip 4 (5G 256GB szary) zakupiony stacjonarnie w salonie plusa. W czerwcu 2025 wygaśnie gwarancja. Telefon oddany niedawno do naprawy gwarancyjnej z powodu odklejającej się powłoki ochronnej ekranu i druga sprawa do naprawy to wylał się pixel na wyświetlaczu w jednym punkcie (zielony punkt na wyświetlaczu). Tel nie upadł, nic na niego nie spadło. Powłoka ochronna zaczęła odchodzić od użytku, ale pixel to wada techniczna, nie z mojej winy. Serwis odmówił naprawy, ponieważ twierdzi, że skoro ekran/wyświetlacz jest uszkodzony, to nie będą tego wogóle naprawiać. Nie chcieli zmienić nawet powłoki ochronnej wyświetlacza. Dzwoniłam do producenta. Producent potwierdził decyzję serwisu. Chcieli za naprawę ponad 1300zł. Nie zgodziłam się. Telefon wrócił do mnie o dziwo z założoną nową powłoką ochronną wyświetlacza, ale pixel nadal nienaprawiony. Kiedy oddawałam tel w plusie do naprawy ekran nie był uszkodzony, a serwis twierdzi że była wgniotka co nie jest absolutnie prawdą, ponieważ ekran był płaski i nieuszkodzony. Nie miał ani rysy, pęknięcia... jakiegokolwiek uszkodzenia. Producent zobaczył zdjęcia tel z serwisu i stwierdził, że faktycznie ekran jest gładki i że sprawdzi co jest grane, bo być może serwis pomylił się. Oddzwonił na drugi dzień i potwierdził decyzję serwisu, powiedział, że nie mogą go naprawić na gwarancji, bo jest uszkodzony pixel. Tłumaczyłam, że to nie z mojej winy, a on na to, że takie rzeczy nie podlegają gwaracji nawet jeśli nie jest z mojej winy. Sprzedawca w salonie plusa potwierdza, że przyjmował telefon z gładkim, nieuszkodzonym ekranem. Ogólnie dowiedziałam się, że w tych telefonach jest to wada techniczna i absolutnie samsung powinien mi go naprawić na gwarancji. Oczekuję, aby telefon był naprawiony, tzn ten pixel zielony na ekranie.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Sprawa nr 4388 [tytuł zmieniony przez moderatora]

Zakupiłem telewizor 55"QLED /2024/. Zastrzeżenia budzi: 1. Brak czytelnej informacji, że telewizor nie odbiera kanałów o nr. wyższych niż 50. 2. Towar sprzedano 02.01. 2025 r. /wg faktury którą otrzymałem/ a zastosowano cenę z 30.12.2024 r. o 300 zł wyższą. 3. Telewizor objęty był Gwarancją Ceny. Znalazłem sklep który sprzedawał ten typ telewizora o kilkaset zł taniej ale reklamacji nie uwzględniono. Jak odkryłem później o 300 zł obniżyli cenę we własnym sklepie. 4. Uzyskanie informacji w tym sklepie jest bardzo utrudnione i czasochłonne. Na informację jaką kwotę mam wpłacić czekałem 2 dni. W tym czasie nie mogłem sprawdzić statusu swojego zamówienia bo warunkiem było opłacenie zakupu. 5. Jedyną przydatną informacją było, że mogę zrezygnować z zakupu lub nie przyjąć przesyłki z czego nie skorzystałem wychodząc na frajera. Od sklepu Samsung pl. nie oczekuję niczego. Zakupy produktów firmy Samsung można dokonywać u innych sprzedawców - będzie [UWAGA! Słowa usunięte przez moderatora]. Chciałbym żeby potencjalni klienci o tym wiedzieli.(czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Odrzucona reklamacja gwarancyjna telefonu samasung

W trakcje gwarancji telefonu Samsung Fold 4 na wewnętrznym wyświetlaczu wyszła kropka i zrobiła się zielona kreska tak zwane piksele dodatkowo telefon nie rozkłada się do końca. Oddałem w ramach gwarancji do serwisu samsunga w Katowicach na ul. Grarzyńskiego i po 2 tygodniach przysłali info ze tel jest do odebrania i reklamacja została odrzucona zz powodu usterki mechanicznej. Nie rozumie ich bo coś się stało z zawiasem i dlatego coś wyszło z pod wyświetlacza. Dodam ze telefon był szanowany i jest w stanie wizualnym idealny nie posiada nawet najmniejszej ryski. Proszę o pomoc w temacie bo tel jest bardzo drogi i pomimo gwarancji zostawili mnie na lodzie. Oczekuję na naprawę gwarancyjną (czytaj więcej)

Publiczna
Zamknięta

Reklamacja piekarnika Samsung

Kupiłem piekarnik w którym nie ma możliwości upieczenia ciasta mimo zapewnień sprzedawcy, że taka możliwość jest. Sprzedawca twierdzi, że piekarnik jest sprawny zupełnie nie odnosząc sie do problemu, że ciasta upiec nie można co zostało nawet zaprezentowane serwisantowi przybyłemu na weryfikację problemu. Dwukrotnie złożyłem reklamację, dwukrotnie ponadto składałem reklamację na odrzucenie mojej reklamacji, otrzymałem informację o przekazaniu sprawy do działu reklamacji ale później nie następowała dalsza odpowiedź. Gdy próbowałem się dowiedzieć gdzie mogę odwieźć piekarnik to odmówiono mi udzielenia takowej informacji. Od firmy oczekuję zwrotu pieniędzy za urząedzenie niezgodne z opisem i nazwą/ funkcjonlanością do jakiej ta nazwa zobowiązuje.(czytaj więcej)